سه شنبه 29 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پشتيبانی از جبهه ملی ايران و شخصيت های آن، بيانيه جمعی

انتشار نوشته ای از عنصر يا عناصری با هويتی نامعلوم، با امضای "جمعی از هواداران جبهه ملی ايران در خارج" همراه توهين و ناسزاگوئی به جبهه ملی ايران و رهبرانی از آن سازمان که شخصيت هائی شناخته شده و مورد اعتماد پيروان راه مصدق هستند، اعلام خطری است برای مبارزين راه آزادی و دمکراسی ايران. اين عناصر که در لباس دوستداران و هواداران جبهه ملی به حمله ناسزا عليه جبهه ملی ايران و رهبران با ارزش آن پرداخته اند به خيال خود خواسته اند با زدن بر چسب به مبارزان راه آزادی و حاکميت ملی به ارزش و اعتبار جبهه ملی لطمه بزنند و هم در ميان سران و رهبران تفرقه افکنی کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اندازه و بعد اين تحريکات بی شرمانه که همچون "شب نامه" با پست الکترونيکی پخش گرديده، آن جا آشکار می شود که همزمان عناصری شناخته شده در راديو تلويزيون های خارج از کشور به تبليغات دامنه داری عليه شخصيت های مبارز جبهه ملی ايران دست زده اند و در نقش غمخوار جبهه ملی به سمپاشی عليه مبارزين درون سازمان پرداخته اند. مجموعه اين حرکت ها حکايت از توطئه ای عليه جبهه ملی ايران دارد. و وقتی عناصری در سايت هائی به نام "جبهه ملی" همين ناسزاها را عليه شخصيت های با ارزشی که سال های متمادی در خدمت نهضت ملی ايران بوده اند تکرار می کنند، نگرانی از عمق توطئه بيشتر می شود.
اين اولين بار نيست که جبهه ملی ايران و شخصيت های مبارز آن آماج تيرهای زهرآگين دشمنان قرار می گيرند. جبهه ملی ايران از بدو پيدايش در سال ۱۳۲۸ همواره مورد حملات دشمنان خارجی و ارتجاع داخلی بوده است. روياروئی با عداوت ها و تحمل مشقات و مبارزه با اين گونه ناملايمات و سختی های راه، خود بخشی از مبارزه بزرگ ملی برای کسب آزادی و حاکميت ملی است.
ما به عنوان طرفداران نهضت ملی و جبهه ملی ايران اين گونه ناسزاگويی ها و زخم زدن به جبهه ملی ايران و شخصيت های ارجمند و مبارزان ديرپای آن را شديدا محکوم می کنيم و پشتيبانی بی دريغ خود را از جبهه ملی ايران و شخصيت های ارجمند آن اعلام می داريم.

بهروز آذرنوش، ابوتراب ابوترابی، محمد احدی، محمود ارگی، دکتر حسين اشراقی، کوروش افطسی، دکتر محمد اقتداری، پری الفتی، بهزاد اميری، رضا انصافی، حسن بهگر، مهندس هوشنگ بيات، دکتر منصور بيات زاده، جمشيد بياتی، دکتر کورش پارسا، احمد پاکزاد، منوچهر تقوی بيات، مهندس رضا چرندابی، هرمز خيلتاش، مهندس ناصر دارابی، جمشيد دلاور، منصور سحرخيز، مهندس حسن سعيدی، نبی الله سلطانی، علی اصغر سليمی، باقر سهی، مهندس اسماعيل شبان، مهندس محمد شهدادی، داود شهيدی، حميد صدر، حسين صلبی، دکتر باقر صمصامی، حسين عابديان، منوچهر فاضل، بهروز فرزامی، حسين فروزين، علی فرونچی، مهندس کامبيز قائم مقام، دکتر محسن قائم مقام، موسی قمی نژاد، دکتر مسعود کاظم زاده، احمد کاوه، گيتی کاوه، دکتر عزيزالله کرملو، حبيب لطفی، مهندس بهمن مبشری، ابوالفضل محمديانی، احمد مرادی، تراب مستوفی،حسين منتظرحقيقی، رضا مومنی، دکتر علی اصغر مومنی، دکتر محمد علی مهرآسا، آناهيتا مهران اديب، فرزين مهران اديب، محمود مهران اديب، دکتر همايون مهمنش، مهندس علی نوشين، مهندس دارا نيرويی، منوچهر واثق نوری، منصور همدانی، سيروس هوشنگی، سيمين هوشنگی، جعفر يگانه، طلعت يگانه تبريزی





















Copyright: gooya.com 2016