پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام پشتيبانی از جبهه ملی ايران در داخل کشور، سازمان های جبهه ملی ايران در خارج از کشور

اخيرا عده ای که هويت آنان بر ما معلوم نيست طی نوشته ای با امضا "جمعی از هواداران جبهه ملی ايران در خارج" با درج مطالبی سراسر توهين آميز به نشر اکاذيب عليه جبهه ملی ايران و تهديد خوشنام ترين و محبوب ترين چهره های اين سازمان و رهبری آن در انترنت پرداخته و در همين نوشته خود نشان داده اند که بر خلاف ادعايشان، نه تنها "هوادار" جبهه ملی ايران نيستند، بلکه آنها را نميتوان حتی از منتقدين يا مخالفين سياسی اين سازمان دانست و در يک کلام، آنها را بايد در ميان دشمنان نهضت پر افتخار ملی و جبهه ملی ايران جستجو نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زهرپاشی و تفرقه افکنی های چنين گروه هائی متاسفانه امروزه از پشتيبانی بعضی عناصر در دستگاه های ارتباط جمعی برخوردار شده است که اينجا و آنجا در لباس "خير خواهی برای جبهه ملی ايران" و "دايه مهربانتر از مادر" ظاهر ميشوند. دشمنی اين عناصر با نهضت ملی برای مبارزين شناخته شده است و حملات آنان تنها چهره واقعی شان را بيشتر از پيش آشکار ميسازد.

سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج ازکشور اينگونه زهرپاشی و تفرقه افکنی ها را محکوم می کند و پشتيبانی کامل و بيدريغ خود را از جبهه ملی ايران و ارگانهای آن اعلام ميدارد.

هيات اجرائی سازمانهای جبهه ملی ايران در خارج از کشور
مهندس کامبيز قائم مقام ـ مهندس بهمن مبشری - دکتر همايون مهمنش
بيست و سوم ارديبهشت ۱۳۸۸ برابر سيزدهم مه ۲۰۰۹





















Copyright: gooya.com 2016