چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی انتظامی: برخورد پليس با اخلاگران انتخاباتی، گشت های ارشاد طبق مصوبه دولت ادامه کار می دهند، مهر

فرمانده نيروی انتظامی از برخورد پليس با اخلالگران انتخاباتی در کشور خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعيل احمدی مقدم روز چهارشنبه در حاشيه همايش نظم و انضباط در دانشکده نيروی انتظامی به خبرنگاران گفت: پليس بر اساس وظيفه ای که دارد با تمام توان خود امنيت انتخابات را برقرار خواهد کرد و افرادی که اقدام به برهم زدن نظم انتخابات و اخلال در ميتينگ ها و تجمع ها کنند پليس با آنها برخورد می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بر اساس ابلاغيه که به تمام رده های انتظامی داده شده است گفته شده با تجمعات غيرقانونی و ميتينگ هايی که فاقد مجوزهستند برخورد قهرآميزی صورت نگيرد و سعی شود تا حد امکان اينگونه مجالس با آرامش برگزار شود.

فرمانده نيروی انتظامی کشور افزود: به پليس ابلاغ کرده ايم تا در صورت نياز کانديداهای انتخاباتی به حفاظت به آنها خدمات دهی شود و به ستادهای انتخاباتی هم گفته شده تا در حد امکان سعی شود در خيابانها برای تبليغات باعث ترافيک نشود.

احمدی مقدم در رابطه با نصب عکس يا پوستر بر روی خودروها گفت: اين کار طبق قانون خلاف مقررات راهنمايی و رانندگی است. به همين علت به ستادهای انتخاباتی گفته شده است تا به حاميان خود تذکر دهد اما پليس هم تنها درصورت مشاهده به تذکر بسنده خواهد کرد.

وی همچنين در رابطه با صحبتهای بعضی از کانديداهای رياست جمهوری مبنی بر جمع آوری گشتهای ارشاد گفت: پليس تابع قوانين است و گشتهای ارشاد طبق مصوبه دولت ادامه کار می دهند. اقداماتی که پليس در راستای امنيت اخلاقی انجام می دهد مصوبه شورای فرهنگی است و مصوبه در آخرين روزهای فعاليت دولت خاتمی به تصويب رسيد و اوايل روی کار آمدن دولت احمدی نژاد اجرايی شد و پليس هم طبق قانون بايد آن را اجرا می کرد. همچنين تمام کانديداهای رياست جمهوری تاکيد بر گسترش امنيت اخلاقی دارند.

فرمانده نيروی انتظامی کشور ادامه داد: همچنين مردم خواستار مبارزه با مظاهر فساد در جامعه هستند.





















Copyright: gooya.com 2016