چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: در صورت پيروزی به تمام شعارهايم عمل می‌کنم، خود را برای بدترين و سخت‌ترين شرايط آماده کرده‌ام، ايسنا

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدی کروبی در جمع مردم اليگودرز گفت : وارد ميدان شده‌ام و خود را برای بدترين و سخت‌ترين شرايط آماده کرده‌ام .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوری با بيان اين مطلب افزود: برای دفاع از حقوق مردم ، انقلاب ، امام ، شهدا و دفاع از چارچوب قانون اساسی بر اساس ديدگاه کسانی که آن را وضع کرده‌اند، آمده‌ام.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دبيرکل حزب اعتماد ملی با بيان اينکه برای عزت و عظمت ايران سربلند آماده‌ام و قدرت دست و پنجه نرم کردن با مشکلات را دارم، خود را نيازمند رای مردم دانست و بيان داشت: اگر در انتخابات موفق شوم به تمام شعارهايم عمل خواهم کرد و در غير اين صورت خدا را شاکرم و تا پايان عمر برای منافع ملی و عظمت ايران که حاصل خون فرزندان اين مرز وبوم است تلاش می‌کنم .

کروبی در ادامه عنوان کرد: انديشه‌ای وجود دارد که به جمهوريت اسلامی اهميت نمی‌دهد و رای برای آن ملاک و مهم نيست و از هر ابزاری استفاده می‌کند تا جمهوريت اسلامی را زير سوال ببرد؛ اما اراده مردم است که شخص رئيس جمهور را انتخاب می‌کند .

وی با بيان اينکه عده‌ای ديگر می‌گويند رای مشورتی و مصلحتی بوده و چيز مهمی نيست، گفت : يک انديشه ديگری هست و آن هم انديشه امام و کسانی که مبارزه کرده، عزت به بار آورده‌اند و می‌گويند رای ميزان است و مسئولين بايد با رای اين مردم انتخاب شوند .

کروبی با بيان اين مطلب که شما در ۲۲ خرداد حرکت حساسی را انجام خواهيد داد، اظهارداشت : انديشه عده زيادی در جامعه اين است که به رای اهميت می‌دهند؛ تصميم نهايی با مردم بوده و آنها بودند که حماسه دوم خرداد، سوم خرداد و پانزده خرداد را آفريدند .

دبير کل حزب اعتماد ملی بيان داشت : شما وضع سياسی و اقتصادی کشور را می‌دانيد، مردم در ۲۲ خرداد در کنار صندوقهای رای حاضر می‌شوند و رسانه‌ها بايد خبرهای مربوط به حضور حداکثری آنها را انعکاس دهند ؛ حضور حداکثری مردم باعث می‌شود تا برخی به کما روند .

کروبی با بيان اينکه ما مشکلات زيادی داريم، دستمان خالی است و کسانيکه در مقابل ما قرار گرفته در قله قرار دارند و ما در دشتيم، گفت: من از حقوق و آزادی مردم دفاع خواهم کرد و برای گرانی، تورم و رکود برنامه دارم.

وی در پايان افزود: از همشهريان خود و همه می‌خواهم با رای دادن از سرزمين خود دفاع کنند.





















Copyright: gooya.com 2016