چهارشنبه 6 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده نيروی مقاومت بسيج: رئيس‌جمهور اصلح کسی است که به فکر پيوند با بيگانگان برای حل مشکلات نباشد، ايلنا

- رئيس‌جمهور اصلح کسی است که دلش برای تحکيم ارزش‌های انقلاب بسوزد و در استکبارستيزی و بيگانه ستيزی به فکر پيوند خوردن با بيگانگان برای حل مشکلات نباشد.


فرمانده نيروی مقاومت بسيج تاکيد کرد:بسيج به عنوان بدنه فعال ملت برای حضور گسترده مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت‌الاسلام حسين طائب صبح امروز در حاشيه همايش فرماندهان پايگاه‌های بسيج کوی‌های سازمانی آجا درخصوص تعامل نيروی مقاومت بسيج و ارتش جمهوری اسلامی ايران گفت: خانواده بزرگ ارتش نيز به مانند نيروی مقاومت بسيج در جهت توسعه کمی و کيفی بسيج تلاش دارند. بنابراين يکی از تعامل‌های ما گسترش اين پايگاه‌ها در ارتش است که ارتش جمهوری اسلامی ايران نيز مثل ساير دستگاه‌ها همانند سپاه از ماموريت‌های بسيج در عرصه‌های مختلف پشتيبانی می‌کنند تعامل خوبی داريم.
وی همچنين تاکيد کرد: چنانچه در اين راستا احتياج به تامين نيروهای بسيج در پايگاه‌های بسيج کوی‌های سازمان آجا احتياج باشد ما وظيفه خود می‌دانيم که برای گسترش امنيت پايدار نيروهای بسيجی را تامين کنيم.
طائب در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر فعاليت‌های بسيج در انتخابات رياست جمهور دور دهم اظهار داشت: بسيج به عنوان بدنه فعال ملت تلاش دارد که حضور گسترده مردم را که متضمن تامين امنيت پايدار و حفظ انقلاب است نقش خود را ايفا کند تا مردم بتوانند با امنيت کامل پای صندوق‌های رای حضور يافته و انتخاب خود را که به سربلندی کشور و تحکيم ارزش‌های انقلاب منجر خواهد شد بنمايند.
وی همچنين در پاسخ به سوال ديگری مبنی بر اينکه معيارهای رئيس‌جمهور اصلح از نگاه بسيج چه خواهد بود،گفت: معيارهای ما همان معيارهای مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری است به عبارتی کسی که دلش برای تحکيم ارزش‌های انقلاب بسوزد و در استکبارستيزو بيگانه ستيزی به فکر پيوند خوردن با بيگانگان برای حل مشکلات نباشد از آن جمله هستند.
طائب ادامه داد: مردمی بودن، حضور در کنار مردم و پرتلاش بودن نيز از ديگر معيارها برای يک رئيس‌جمهور اصلح است که ما به عنوان بسيج در تبيين اين معيارها برای اينکه ملت بتوانند انتخاب اصلح خود را داشته باشند نقش خود را ايفا می‌کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016