پنجشنبه 7 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رامين: موسوی، کروبی و رضايی را هاشمی به صحنه رقابت با احمدی نژاد فرستاده است، مهر

مشهد - خبرگزاری مهر: محمد علی رامين گفت: مديريت صحنه انتخابات دهمين دوره رياست جمهوری در واقع رقابت احمدی نژاد با هاشمی رفسنجانی است.
به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، محمد علی رامين عصر پنجشنبه در مسجد صنعتگران مشهد افزود: هاشمی رفسنجانی تصميم گيری می کند که رضايی، موسوی و کروبی به عنوان سه کانديدای رقيب احمدی نژاد چگونه رفتار و اقدام کنند.

دبير کل بنياد جهانی هولوکاست افزود: ايشان از چهار سال گذشته در برابر رای مردم به احمدی نژاد به خشم آمده و در اين سالها نفرت خود را از رای مردم به رئيس جمهور به شيوه های مختلف نشان داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين گفت: هاشمی مصمم است در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری با هر وسيله ای احمدی نژاد را شکست دهد يا حداقل آراء گسترده وی را بشکند و از اين رو ايشان در دو جبهه اصولگرا و اصلاح طلب تلاشهايی را آغاز کرده است.

وی افزود: در جبهه اصولگرايان هاشمی عناصر مختلفی را برای مقابله با احمدی نژاد در نظر گرفته بود و تلاشهای زيادی را انجام داد ولی هوشياری اصولگرايان باعث ناکامی او شد و همزمان با خاتمی افراد ديگری مانند کروبی و ميرحسين موسوی مورد نظر هاشمی بودند که به تشويق ايشان وارد عرصه انتخابات شدند.

وی افزود: هاشمی حتی از کروبی خواست از صحنه انتخابات کنار رود که وی آن را نپذيرفته و بر ماندن در صحنه انتخابات اصرار می ورزد و خود را کانديدای حزبی معرفی می کند.

رامين با بيان اينکه اختلاف کروبی و موسوی به دليل عدم تصميم گيری نهايی هاشمی است، اذعان کرد: چنانچه هاشمی مصحلت ببيند و شرايط را برای ماندن موسوی در صحنه جهت شکست احمدی نژاد در انتخابات تشخيص دهد قطعا اين تصميم به حذف کروبی منجر می شود.

وی درباره علت حذف کروبی افزود: هاشمی اعتقادی به پيروزی ميرحسين ندارد و بعيد می داند که او بتواند در مقابل احمدی نژاد آراء زيادی کسب کند بنابراين ترديدها باعث شده هر دو کانديدا را در صحنه باقی نگهدارد.





















Copyright: gooya.com 2016