شنبه 9 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توزيع ۳ هزار سکه بين پرسنل بيمارستان ميلاد، خرداد نو

خردادنو - حبيب حسين پور: دبيرکل خانه پرستار از توزيع سه هزار سکه در بين پرسنل بهداشتی و کارکنان بزرگترين بيمارستان دولتی کشور خبر داد.

محمد شريفی مقدم اظهارداشت: توزيع اين سکه ها در بيمارستان ميلاد که زير مجموعه سازمات تامين اجتماعی است، در حالی صورت گرفته که ساير بيمارستانهای تامين اجتماعی از دريافت اين هدايا محروم مانده اند.


بيمارستان ميلاد با سه هزار پرسنل درمانی و... به عنوان بزرگترين بيمارستان کشور زير نظر سازمان تامين اجتماعی قرار دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شريفی مقدم با انتقاد از توزيع سکه های ربع بهار آزادی بين پرسنل بيمارستان ميلاد گفت: قطعا پرستاران تصميم خود را برای تغيير اتخاذ کرده اند و دادن چنين هدايايی نمی تواند آنان را از تصميم شان برگرداند.
دبيرکل خانه پرستار در خصوص اينکه اهدای اين سکه ها به چه مناسبت صورت گرفته است گفت: به طور دقيق مشخص نيست اما بعضی پرسنل گفته اند به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و برخی ديگر گفته اند هديه رياست جمهوری بوده است.
شريفی مقدم تاکيد کرد: در هر صورت اين اقدام در آستانه انتخابات بسيار معنی دار است و موجب شده پرستاران زحمتکش و تلاشگر ساير مراکز درمانی نسبت به چنين اقدامی موضع منفی بگيرند.





















Copyright: gooya.com 2016