شنبه 9 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

برکناری ‌اعضای هيات مديره باشگاه ذوب آهن به جرم همکاری با يک کانديدا! ايسنا

تمام ‌اعضای هيات مديره باشگاه ذوب آهن اصفهان برکنار شدند و مديرعامل باشگاه نيز استعفا کرد.

در شرايطی که باشگاه ذوب آهن اصفهان در فصل ۸۷- ۸۸ بهترين دوران تاريخ ورزشی خود را پشت سر گذاشت و علاوه بر کسب قهرمانی جام‌حذفی و نايب قهرمانی ليگ برتر فوتبال کشور،‌ در رشته‌های ديگری چون هندبال، بسکتبال، دو وميدانی و ورزش بانوان نيز موفقيت‌هايی را کسب کرد،‌ هيات مديره باشگاه ذوب آهن به طور ناگهانی برکنار شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تنها عضو باقی مانده از هيات مديره سعيد آذری مدير عامل باشگاه ذوب آهن بود که او هم به دليل اتخاذ اين تصميم جمعه شب از سمت خود کناره گيری کرد.

سعيد آذری گفت: «تمام موفقيت‌های ذوب آهن حاصل کار هيات مديره‌ای بود که من با آن‌ها کار کردم و خود را وامدار آن‌ها می‌دانم. بنابر اين از سمت خود در مديريت باشگاه کناره گيری می‌کنم و دست مسوولان کارخانه‌ ذوب آهن را برای اتخاذ تصميمات جديد و انتخاب مدير عامل باز می‌گذارم».

اين تغييرات در شرايطی صورت گرفت که از چند روز پيش بحث همکاری اعضای هيات مديره‌ باشگاه ذوب آهن با ستاد انتخاباتی يکی از کانديداهای انتخابات دهم رياست جمهوری قوت گرفته بود و به نظر می‌رسد برکناری اعضای هيات مديره باشگاه نيز در همين رابطه بوده است.





















Copyright: gooya.com 2016