چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدعلی ابطحی: معرفی اعضای کابينه انتخابات را اصولی تر و واقعی تر می کند، سحام نيوز

سحام نيوز – معاون پارلمانی دولت اصلاحات در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: معرفی اعضای کابينه رياست جمهوری موجب برگزاری انتخاباتی اصولی تر و واقعی تر شده که جذب آرا را به همراه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمدعلی ابطحی افزود: کانديداهايی که قبل از انتخابات برخی از اعضای کابينه خود و پست های کليدی را معرفی می کنند، افرادی هستند که به خردجمعی اعتقاد دارند و معتقدند اداره امور يک کشور تنها توسط يک فرد انجام نمی شود.
مشاور کروبی اظهار داشت: کانديداهايی که معاونين و پست های کليدی دولت خود را قبل از انتخابات معرفی می کنند، زمينه و ظرفيت واقعی رای دهندگان را فراهم می کنند.
ابطحی با اشاره به کانديداهايی که تاکنون نسبت به معرفی برخی از اعضا کابينه خود اقدام نکرده اند، گفت: جامعه را در ابهام قراردادن معنای خوب و مطلوبی ندارد و موجب پوشاندن واقعيت از جامعه می شود.
معاون پارلمانی دولت اصلاحات افزود: معرفی اعضای تيم و کابينه رياست جبهه ای موجب می شود مردم بتوانند با ديد و بررسی بيشتری، کانديدای اصلح را انتخاب کنند.
سحام نيوز – سعيده ساعدی





















Copyright: gooya.com 2016