پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعظم طالقانی: صحبت‌های احمدی‌نژاد حيثيت نظام را لکه‌دار کرد، ايلنا

احمدی‌نژاد چگونه حاضر می‌شود به شخصيتی به مانند آقای هاشمی رفسنجانی که در سال‌های قبل از انقلاب زندان رژيم شاه را تحمل کرده است اينگونه تهمت بزند؟ آيا ايشان خود يک روز به مانند آقای هاشمی در زندان بود.


ايلنا: دبيرکل جامعه زنان انقلاب اسلامی باانتقاد شديد از نحوه سخنان محمود احمدی‌نژاد در مناظره‌اش با ميرحسين موسوی گفت: سخنان احمدی‌نژاد حيثيت نظام را زير سوال برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اعظم طالقانی در گفت‌وگو باخبرنگار ايلنابا اشاره به مناظره ميرحسين موسوی و احمدی‌نژاد گفت: در حالی که بزرگان نظام بر آرامش فضای کشور در آستانه انتخابات تاکيد می‌کنند متاسفانه سخنان احمدی‌نژاد موجب ملتهب شدن فضای کشور شد و اين به مصحلت نظام وکشور نيست.
وی افزود: احمدی‌نژاد بدون کوچک‌ترين اشاره منطقی به انتقادهايی که بر عملکرد اقتصادی‌اش وارد است، سعی در ايراد اتهام به شخصيت‌هايی که در اين کشور و در زمان حضرت امام و مقام رهبری مسووليت داشتند کرد و مطمئناَ تهمت به مسوولينی که در زمان حضرت امام ومقام رهبری مسووليت داشتند به نوعی زير سوال بردن تمامی ادوار مختلف بعداز انقلاب است.
فرزند آيت‌الله طالقانی در ادامه خاطر نشان کرد: احمدی‌نژاد چگونه حاضر می‌شود به شخصيتی به مانند آقای هاشمی رفسنجانی که در سال‌های قبل از انقلاب زندان رژيم شاه را تحمل کرده است اينگونه تهمت بزند؟ آيا ايشان خود يک روز به مانند آقای هاشمی در زندان بود.
وی ادامه داد: من هم در طول اين ۳۰ سال از بسياری از مسائل محروم بودم ولی هيچ‌گاه اجازه ندادم به خاطر محروم بودن از مسائلی که حق من بوده است کشورونظام را زير سوال ببرد ولی متاسفانه احمدی‌نژاد به خاطر برخی از حب وبقض‌ها با طرح اتهامات واهی به حيثيت نظام لطمه زد.
طالقانی در پايان با به آرامش دعوت کردن طرفداران کانديداها تاکيد کرد:‌ من در اين شرايط خطير کشور از تمامی هواداران کانديداها مصرانه می‌خواهم از هر گونه درگيری و ايجاد تنش خودداری کند.





















Copyright: gooya.com 2016