پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توطئه شبانه ستاد احمدی‌نژاد در روزنامه ايران، آفتاب

آفتاب: سناريوی تخريب بی‌شرمانه آيت الله هاشمی و حجه الاسلام ناطق نوری در روزهای آينده با حمايت دولت و سواستفاده از بودجه و نهادهای دولتی ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرنگار سياسی آفتاب، ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد که به طور علنی در قالب هيات دولت فعاليت می‌کند، تصميم گرفته است به منظور پيروز جلوه دادن احمدی‌‌نژاد در مناظره با مهندس موسوی و جوسازی عليه آيت‌الله هاشمی و حجه‌الاسلام ناطق نوری دو پرو‌ژه را در سطح کشور و به ويژه حاشيه تهران به انجام برسانند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اولين پروژه از کارکنان روزنامه دولتی ايران خواسته شده است تا همزمان با مناظره اين دو کانديدا در تحريريه حاضر شوند و درحالی که دو روز آينده کشور تعطيل رسمی به سر می‌برد شب‌نامه‌هايی را در تيراژ مجموع صبح و عصر روزنامه ايران تنظيم و منتشر کنند. محتوای اين شب‌نامه‌ها که با امکانات دولتی در حال تهيه است، تخريب آيت‌الله هاشمی و حجه‌الاسلام ناطق نوری و پيروز نشان دادن احمدی‌نژاد است. مقرر شده است اين شب‌نامه‌ها در مراسم فردا در حرم مطهر امام خمينی (ره) و همچنين حاشيه‌های شهر تهران و مراسم نماز جمعه توزيع شود.

در پروژه دوم، هواداران احمدی‌نژاد از سوی ستاد انتخاباتی وی متشکل شده‌اند تا از امشب با گشت‌زنی به وسيله خوردو و موتورسيلکت‌های خود در تهران و شهرستان‌های اطراف با شعار الله اکبر و شعار عليه هاشمی و ناطق نوری احمدی‌نژاد را افشاگر و مبارز با مفاسد جلوه داده و جو عمومی شهر را به سمت امنيتی شدن پيش ببرند.

انتظار می‌رود تا مقامات ناظر بر انتخابات پيش از چاپ و توزيع اين شب‌نامه‌ها با اين عمل مجرمانه برخورد لازم را انجام دهند.





















Copyright: gooya.com 2016