چهارشنبه 13 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عضو شورای شهر تهران: پرونده تخلف احمدی نژاد در شهرداری به دادگاه می رود، قلم

* بلاتکليفی پرونده گم شدن ۳۰۰ ميليارد تومانی شهرداری احمدی نژاد


قلم - يک عضو شورای شهر تهران گفت: بنا به دلايل سياسی، هنوز شرايط شفاف سازی در مورد هزينه کرد ۳۰۰ ميليارد تومان مديريت احمدی نژاد در دوران شهرداری تهران ميسر نشده است.

محمد علی نجفی در گفت و گو با قلم نيوز تاکيد کرد: رييس شورای شهر به دلايل سياسی تا امروز برای روشن شدن تکليف ۳۰۰ ميليارد تومان اقدام نکرده است و گمان می کنم پس از برگزاری انتخابات رياست جمهوری و اعلام نتيجه ی آن اقدامات لازم در اين باره صورت گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش قلم نيوز، مهدی چمران رييس شورای شهر تهران از حاميان احمدی نژاد در انتخابات آتی است؛ در دوره ی دوم شورای شهر نيز رياست شورا را بر عهده داشت و انتخاب احمدی نژاد به شهرداری تهرن توسط ائتلاف آبادگران صورت گرفت که چمران رياست اين ائتلاف را بر عهده داشت.

نجفی همچنين اظهار کرد: از دوران مديريت احمدی نژاد در شهرداری ۳۰۰ ميليارد تومان هزينه کرد فاقد سند وجود دارد، بدين معنا که اين پول هنگفت، بدون تاييد شورا، هزينه شده است که خود نوعی سوء مديريت و خلاف قانون محسوب می شود.

نجفی در اين باره توضيح داد: بودجه های تعيين شده برای شهرداری، نوع و محل خرج آن از سوی شورای شهر تعيين می شود، حال اگر شهرداری بدون مصوبه ی شورای شهر، آن مبلغ را خرج کند، تخلف قانونی به حساب می آيد.

اين عضو شورای شهر تهران با بيان اينکه «حسابرسی شهرداری، گزارشی از تخلف ۳۰۰ ميليارد تومانی در دوران مديريت شهرداری احمدی نژاد ارائه می دهد»، افزود: سال گذشته، قرار شد کميته ای سه نفره با دو عضو شهرداری و يک عضو شورای شهر برای رسيدگی به اين پرونده ی تخلف تشکيل شود که تا بر حال از آن رو که شورای شهر عضوی را برای حضور در اين کميته معرفی نکرده، اين کميته ی رسيدگی، هنوز تشکيل نشده است.

نجفی با اشاره به اين که رييس شورای شهر از معرفی عضو برای حضور در اين کميته ممانعت می کند، تصريح کرد: نسبت به هر اندازه از اين مبلغ ۳۰۰ ميليارد تومان که پس از بررسی مورد تاييد شورای شهر قرار نگيرد، پرونده اين تخلف برای رسيدگی به دادگاه ارسال می شود.

وی در پايان يادآور شد: بررسی های دقيقی در مورد تخلف ۳۰۰ ميليارد تومانی شهرداری در دوران مديريت رييس دولت نهم از سوی کميته ی سه نفره به احتمال فراوان پس از انتخابات رياست جمهوری دهم آغاز می شود!





















Copyright: gooya.com 2016