پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاشيه های مناظره احمدی نژاد و موسوی از نگاه ايرنا

چهارشنبه شب حضور محمود احمدی نژاد و ميرحسين موسوی دو نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری در صداوسيما حاشيه های جالب و خواندنی به همراه داشت.

به گزارش مشاهده خبرنگاران قبل از شروع مناظره تعداد زيادی از هواداران احمدی نژاد جلوی صدا و سيما و پارک ساعی جمع شدند و شعارهايی در حمايت از نامزد مورد حمايت خود سردادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


** اين مناظره قرار بود در استاديو شماره ۱۲ صداوسيما برگزار شود، اما در استاديو شماره ۱۱ انجام شد.

** در اتاق انتظار تيم تبليغاتی و مشاوران موسوی که زودتر از تيم احمدی نژاد آمده بودند، لطيفه های زيادی در ميان خود رد و بدل می کردند، از جمله اينکه می گفتند، مناظره شب گذشته کروبی و رضايی، مناظره فاميلی بود و بحث های خانوادگی مطرح می شد.

** آقای مظاهری و زنگنه وزير نفت دولت اصلاحات با عجله اعداد و ارقام را برای آقای موسوی آماده می کردند.

** در حالی که آقای موسوی با ماشين پرايد به صداوسيما آمد، وزرای دولت های سابق به همراه مشاوران وی، با ماشين های گران قيمت به محل مناظره آمدند.

** هنگام حضور آقای موسوی خبرنگاران زيادی که از ساعت ها قبل منتظر ورود نامزدهای انتخاباتی برای انجام مناظره بودند، تلاش کردند تا با وی گفت وگو کنند ، اما موسوی امتناع کرد.

** هنگام حضور احمدی نژاد،خبرنگاران در اطراف وی جمع شدند، احمدی نژاد با گشاده رويی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

** هنگامی که آقای موسوی قصد داشت به داخل استاديو برود،بر اثر فشار يکی از خبرنگاران در جلوی پای آقای موسوی به زمين خورد ، موسوی بی اعتنا از کنار آن گذشت و تنها به گفتن اين جمله يک نفر آدم افتاد، بسنده کرد.

**آقای ضرغامی در حضور نمايندگان دو کانديدا گفت : مناظره شب گذشته قلق گيری بود و مناظره اصلی امشب است.

**آقای ضرغامی بعد از آنکه با يک عدد سکه ترتيب آغازشروع مناظره را اعلام کرد، سکه ۵۰۰ ريالی را به آقای مظاهری داد و گفت شما که خزانه را شش فقله کرده بوديد، اين سکه را هم داشته باشيد.

** مجيد مجيدی سازنده فيلم تبليغاتی مير حسين موسوی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در خصوص آن خانم هنر پيشه که در فيلم انتخاباتی آقای موسوی با وی صحبت می کرد، پرسيد که مجيدی در جواب گفت : من آنجا نبودم و تلويحا اين موضوع را تاييد کرد.

** هنگامی که احمدی نژاد در سخنان خود به برخی رانت خواريها در دولت های قبلی اشاره کرد ، تمام حاضران در استاديو يک صدا فرياد الله اکبر سر دادند.

** ابوالفضل فاتح سر تيم رسانه ای آقای موسوی در حالی که کنترل خود را از دست داده بود مدام مشت های خود را بالا می برد که يکی از اطرافيان به وی گفت : آقای فاتح اين قدر احساساتی نشويد.

** ميرحسين موسوی ۴۰ دقيقه قبل از شروع مناظره وارد صداوسيما شد و بلافاصله به اتاق گريم رفت، اما احمدی نژاد تنها چند دقيقه قبل از شروع مناظره به صداوسيما رسيد و بلافاصله به استاديو شماره ۱۱ محل مناظره رفت.

**در پايان مناظره طرفداران احمدی نژاد اطراف جام جم را احاطه کردند و شعارهايی در حمايت از احمدی نژاد سر دادند.





















Copyright: gooya.com 2016