پنجشنبه 14 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کوچک زاده، نماينده تهران: افشا شدگان احمدی نژاد در صدد دادگاهی کردن او برمی آيند، فارس

خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران تاکيد کرد: احمدی نژاد با افشای کانون‌های قدرت و ثروت خود را فدا کرد و پيش‌بينی می‌کنم که افشا شوندگان عليه رئيس جمهور فداکار اعلام جرم کرده و به انحای مختلف در صدد دادگاهی کردن او برآيند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کوچک‌زاده نماينده مردم تهران و عضو کميسيون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با اشاره به افشاگری‌ها و سخنان محمود احمدی‌نژاد کانديدای انتخابات رياست جمهوری دهم در مناظره با موسوی، گفت: علی‌رغم ادعايی که آقای موسوی در مناظره شان مبنی بر پيروی از خط امام داشتند، برای ما مشخص شد که چقدر از ديدگاه امام و رهبر معظم انقلاب دور هستند.
وی با تأکيد براينکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمايند رئيس جمهور منتخب نبايد فردی باشد که از مطرح کردن جنايات صهيونيست‌ها در مجامع بين‌المللی خجالت بکشد، افزود: با اظهارات موسوی نسبت به عملکرد عزتمندانه رئيس جمهور در اجلاس دوربان و طرح هولوکاست مشخص شد که چه کسانی از مطرح کردن جنايات صهيونيست‌‌ها در تريبون‌های جهانی می‌ترسند.
وی گفت: احمدی‌نژاد به‌ حق فرزند راستين امام و انقلاب است و همانطور که در اين ۴ سال خود را فدای ارزشهای انقلاب کرد و در برابر کانون‌های قدرت و ثروت ايستاد،با افشاگری در اين مناظره بار ديگر خود را فدا کرد.
کوچک‌زاده با اشاره به افشاگری مهم احمدی‌نژاد در خصوص تأمين منابع مالی ستادهای موسوی از سوی برخی کانون‌های قدرت و ثروت تأکيد کرد: از آقای موسوی اين سؤال را داريم که چه کسانی با پول‌های هنگفت و هزينه‌های فراوان ستادهای لوکس ايشان را می‌گردانند؛ مگر به غير از اطرافيان آقای هاشمی رفسنجانی و ياران شفيق آقای خاتمی همچون سازمان نامشروع مجاهدين و حزب مشارکت هستند که رئيس جمهور نام آنها را در مناظره افشا کرد.
وی با اشاره به ذکر خاطره‌ موسوی از حضرت امام مبنی براينکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، خطاب به موسوی خاطرنشان کرد: امام هيچگاه نگفت که اول شکم‌مان سير شود و پس از آن به فلسطينيان کمک کنيم؛ آقای موسوی جواب دهند که چرا به چالش کشيدن صهيونيست‌ها با مطرح کردن هولوکاست را افراطی‌گری می‌خوانند در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند که سياست خارجی اين دولت تهاجمی و شعار‌های امام و انقلاب را احمدی‌نژاد احيا کرده است؛ آقای موسوی بدانند که سياست خارجی جمهوری اسلامی را رهبر انقلاب تعيين می‌کنند نه فلان کارمند وزارت خارجه.
نماينده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به افشاگری مهم رئيس جمهور از کانون‌های قدرت و ثروت و مفسدان اقتصادی اشاره و تأکيد کرد: بنده به عنوان کسی که در کميسيون اصل ۹۰ بارها اين پرونده‌‌ها را ديده و رسيدگی کرد‌ه‌ام و می‌گويم افشاگری احمدی‌نژاد کاملاً حقيقت داشت و اعلام می‌کند که وی خود را فدا کرد و پيش‌بينی می‌کنم که افشا شوندگان عليه رئيس جمهور فداکار اعلام جرم می‌کنند.
وی در پايان تأکيد کرد: احمدی‌نژاد به‌ حق فرزند راستين امام و انقلاب است و همانطور که در اين ۴ سال خود را فدای ارزشهای انقلاب کرد و در برابر کانون‌های قدرت و ثروت ايستاد، با افشاگری در اين مناظره بار ديگر خود را فدا کرد.





















Copyright: gooya.com 2016