جمعه 15 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد تبليغاتی احمدی نژاد در شهرستان خاش به آتش کشيده شد، ايرنا

زاهدان - يکی از ستادهادی مردمی دکتر محمود احمدی نژاد در شهرستان خاش استان سيستان و بلوچستان ديشب توسط گروهی افراد ناشناس به آتش کشيده شد.

قائم مقام ستاد مردمی دکتر محمود احمدی نژاد جبهه عدالتخواهان در سيستان و بلوچستان با تاييد اين حادثه گفت: ديشب تعدادی افراد ناشناس به ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در خاش حمله ور شدند و آن را به آتش کشيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


" مهدی مرادزاده " در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهارداشت: به دنبال سخنان کوبنده محمود احمدی نژاد و ميرحسين در مناظره، افرادی که از اين رفتار صادقانه دکتر احمدی نژاد به خشم آمده بودند به ستاد حمله کردند و آن را آتش زدند.
مرادزاده اظهارداشت: ما هواداران دکتر احمدی نژاد ضمن محکوم کردن اين حادثه اعلام می کنيم که با صداقت و قوت به کار خود ادامه می دهيم و در راستای فرمايشات مقام معظم رهبری سلامت در انتخابات را به بهترين نحوه حفظ می کنيم هرچند برخی هوادران نامزدها اين را نمی خواهند.
رييس ستادحمايت های مردمی دکتر احمدی نژاد در خاش نيز به خبرنگار ايرنا اظهارداشت: حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقيقه ديشب دو نفر موتورسوار ناشناس به محل ستاد حمله کردند و آن را آتش زدند.
" قادر ايرندگانی" افزود: اين ستاد بين خيابان بهشتی و امام خمينی(ره) خاش واقع در کوچه توکلی قرار دارد.
خاش در ۱۸۰ کيلومتری جنوب زاهدان واقع شده است.





















Copyright: gooya.com 2016