شنبه 16 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه دفتر ناطق نوری: به خاطر انتخابات فعلا سکوت می کنيم، قلم

سخن احمدی‌نژاد نقض سوگند رياست جمهوری است

قلم - دفتر حجت الاسلام ناطق نوری در اطلاعيه ای تاکيد کرد اتهاماتی که در جريان مناظره انتخاباتی موسوی و احمدی نژاد از سوی رئيس جمهور مطرح شد ، آشکارا نقض سوگند وی به قرآن کريم در حضور نمايندگان مجلس است .

به گزارش قلم‌نيوز، در اطلاعيه دفتر حجت الاسلام ناطق نوری ک در مهر منتشر شد، آمده است: بدين‌وسيله به اطلاع ملت شريف ايران می‌رساند که در جريان مناظره انتخاباتی آقايان مهندس ميرحسين موسوی و دکتر محمود احمدی‌نژاد در تاريخ ۱۳/۳/۱۳۸۸ در سيمای جمهوری اسلامی ايران، اتهاماتی بدون استناد به جناب حجت الاسلام ناطق نوری و فرزند ايشان از سوی رييس‌جمهور وارد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اتهامات از سوی نامبرده به طور مجمل در گفت‌وگوی خبری مورخ ۱۵/۳/۱۳۸۸ نيز مورد تاکيد مجدد قرار گرفت. اين در حالی است که مطابق اصل يکصد و بيست و يکم قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران رئيس جمهور سوگند ياد می کند که از حرمت اشخاص حفاظت نمايد. اين اقدام آشکارا نقض سوگند ياد شده به قرآن کريم در حضور نمايندگان مجلس شورای اسلامی از سوی رئيس جمهور می باشد.

در اين اطلاعيه آمده است: قانون اين حق را برای آقای ناطق نوری محفوظ می دارد که در موقع مقتضی نسبت به تنوير اذهان عمومی از طريق رسانه ملی که موظف است فرصت لازم را دراختيار ايشان قرار دهد، اقدام نمايد.

همچنين ايشان در صورت صلاحديد در موقع مقتضی نسبت به اقدام قضايی بر عليه شخص مفتری مبادرت خواهند ورزيد. ليکن در شرايط حاضر با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر تشويق مردم به مشارکت حداکثری و حفظ آرامش فضای انتخاباتی از هر گونه اقدام شتابزده خودداری می نمايند.

به اميد مشاهده انبوه جمعيت ملت شريف ايران در پای صندوق های رای در روز بيست و دوم خرداد و انتخاب فرد شايسته و اصلاح برای تصدی سمت رياست جمهوری از سوی ايشان.





















Copyright: gooya.com 2016