دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانداری تهران: مجوز تجمع در ميدان آزادی به نامزدها داده نشده است، ايلنا

در پی ارسال نامه‌ای از سوی ستاد موسوی به اين فرمانداری و همچنين ارسال نامه‌ای ديگر با همين مضمون به رئيس ستاد انتخابات کشور مبنی بر اخذ مجوز برای تجمع در ميدان آزادی به اطلاع می‌رساند؛ مجوزی در اين زمينه صادر نشده است.


فرمانداری تهران در اطلاعيه‌ايی اعلام کرد: مجوز تجمع در ميدان آزادی به نامزدها داده نشده است.
به گزارش ايلنا،در اين اطلاعيه آمده است: در پی ارسال نامه‌ای از سوی ستاد انتخاباتی مهندس ميرحسين موسوی به اين فرمانداری و همچنين ارسال نامه‌ای ديگر با همين مضمون به رئيس ستاد انتخابات کشور مبنی بر اخذ مجوز برای تجمع در ميدان آزادی به اطلاع می‌رساند؛ مجوزی در اين زمينه صادر نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در بخش ديگری از اين اطلاعيه آمده است: بعد از عدم توفيق مسئولان ستاد انتخاباتی ميرحسين موسوی در گرفتن موافقت مسئولان استاديوم آزادی برای برگزاری تجمع در اين محل به علت مسابقه فوتبال بين دو تيم ملی فوتبال ايران وامارت که به همين دليل تجمع محمود احمدی نژاد نيز لغو گرديد؛ اين فرمانداری سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی و استاديوم تختی را به ستاد مذکور پيشنهاد داد که تمايلی به اين موضوع نشان داده نشد.
در اين اطلاعيه به درخواست بعدی ستاد انتخابات ميرحسن موسوی برای برگزاری تجمع در مصلی وميدان آزادی اشاره شده وتاکيد گرديده تا اين زمان مجوز تجمع در ميدان آزادی به نامزدها داده نشده است.
فرمانداری تهران با اشاره به تبعات ترافيکی برگزاری تجمع در ميدان آزادی در اين اطلاعيه آورده است: فرمانداری تهران برای برگزاری تجمع- ميتينگ و همايش در سالن ها و استاديوم های محصور به شرط رعايت قوانين و مقررات محدوديتی ندارد. در پايان اين اطلاعيه آمده است: اين فرمانداری مسئول رزرو سالن‌ برای ستاد انتخابات کانديداها نيست،اما چنانچه موافقت مسئولان فضاهای مربوطه را کسب نمايند همکاری لازم را با آن‌ ستاد ها خواهد داشت.





















Copyright: gooya.com 2016