دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ظرف امشب يا فردا خبر خوش کروبی برای اصلاح طلبان اعلام می شود، فردا

کروبی پيش از اين اعلام کرده بود که کانديداهای اصلاح طلب تا روزهای آخر به رقابت با همديگر ادامه بدهند و در روزهای منتهی به انتخابات، هر کدام از کانديداها که اقبال عمومی بيشتری را به خود اختصاص داد، در صحنه بماند و ديگری به نفع وی کناره گيری کند.


يکی از نمايندگان سابق مجلس و از اعضای ستاد مهدی کروبی، گفته است ظرف امشب و فردا خبر خوشی از طرف مهدی کروبی برای اصلاحات منتشر می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اساس شنيده های موثق خبرنگار«فردا» اين عضو ستاد مهدی کروبی گفته است آقای کروبی ظرف امشب و فردا خبر خوشی برای اصلاحات دارد که آن را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

اين خبر در حالی است که که رقابت مهندس مير حسين موسوی با دکتر محمود احمدی نژاد، بسيار نزديک و حساس پيش می رود و در نظر سنجی هايی که از هر دو طرف منتشر می شود، شانس کروبی و محسن رضايی برای پيروزی در انتخابات کمتر از ۱۰ و ۵ درصد است.

با وجود اينکه کروبی تاکيد کرده تا آخر در صحنه انتخابات خواهد ماند، اما پيش از اين اعلام کرده بود که کانديداهای اصلاح طلب تا روزهای آخر به رقابت با همديگر ادامه بدهند و در روزهای منتهی به انتخابات، هر کدام از کانديداها که اقبال عمومی بيشتری را به خود اختصاص داد، در صحنه بماند و ديگری به نفع وی کناره گيری کند.

حال بايد منتظر ماند و ديد که خبر خوش کروبی برای اصلاحات انصراف وی از عرصه رقابت به نفع موسوی است يا خبر ديگری در راه است؟





















Copyright: gooya.com 2016