دوشنبه 18 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی شاهرودی، رئيس قوه قضائيه: نسبت جرم دادن به افراد حقيقی در رسانه‌های عمومی قابل پيگيری است، ايلنا

کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در ۳۰ سال گذشته کاملاً مثبت و خار چشم دشمنان بوده و نبايد تضعيف يا موجب سوءاستفاده دشمنان شود و قطعاً کانديداها قصدشان تضعيف نظام و مطرح کردن مسائلی عليه اصل نظام نبوده و نيست.


رئيس قوه قضاييه خواستار پرهيز کانديداهای انتخاباتی از زيرپا گذاشتن اخلاق و منش اسلامی در تبليغات انتخاباتی شد و گفت: نسبت جرم دادن به افراد حقيقی در رسانه‌های عمومی قابل پيگيری و جرم است و از کانديداهای محترم درخواست می‌کنيم در فرصت باقی‌مانده در رسانه ملی به تبليغات قانونی و اخلاق‌محور توجه کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا آيت‌الله هاشمی شاهرودی تأکيد کرد: کانديداهای محترم بايد به صورت جدی به فرامين مقام معظم رهبری توجه کنند و آن را سرلوحه تبليغات قرار دهند.
رئيس قوه قضاييه افزود: الحمدالله کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در ۳۰ سال گذشته کاملاً مثبت و خار چشم دشمنان بوده و نبايد تضعيف يا موجب سوءاستفاده دشمنان شود و قطعاً کانديداهای محترم قصدشان تضعيف نظام و مطرح کردن مسائلی عليه اصل نظام نبوده و نيست.
آيت‌الله هاشمی شاهرودی افزود: کانديداها همه توسط نظام و شورای نگهبان تأييد شدند و از رجال باسابقه کشور هستند.
رئيس قوه قضاييه تصريح کرد: مسئولان در نظام اسلامی برای رسيدن به مقام، نه تنها به رقيب توهين نمی‌کردند، بلکه مدح او را می‌نمودند، خودشان در رابطه با پذيرش مسئوليت تشاحی می‌کردند و سر باز می‌زدند و تلاش می‌کردند ديگری اين مسئوليت را بپذيرد.
آيت الله هاشمی شاهرودی برگزاری مناظره‌های انتخاباتی را الگويی مناسب توصيف کرد و گفت: محور اصلی اين مناظره‌ها بايد توجه جدی به فرمايشات مقام معظم رهبری در چارچوب قوانين و موازين شرعی و اخلاقی باشد.
رئيس قوه قضاييه افزود: الحمدالله شور و شوق خوبی در انتخابات پيدا شده است. انشاءالله مردم به صورت گسترده در ۲۲ خرداد پای صندوق‌های رأی حضور خواهند يافت و برگ افتخار ديگری در تاريخ زرين کشور خواهند افزود.





















Copyright: gooya.com 2016