یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگیری گسترده فعالان سیاسی در تهران، بی بی سی

دبیرکل و چند تن از اعضای دفتر سیاسی جبهه مشارکت ایران اسلامی و یک عضو سرشناس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ایران که دو حزب عمده جناح اصلاح طلب و از مهم ترین حامیان میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران محسوب می شوند، بازداشت شده اند.
حنیف مزروعی، روزنامه نگار و فعال سیاسی در تهران به بی بی سی فارسی گفت که می تواند بازداشت محسن میردامادی (دبیرکل جبهه مشارکت)، زهرا مجردی (همسر آقای میردامادی)، سعید شریعتی، عبدالله رمضان زاده و زهره آقاجری از اعضای دفتر سیاسی جبهه مشارکت و بهزاد نبوی، عضو سرشناس سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را تأیید کند.

آقای مزروعی که پسر رجبعلی مزروعی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت است، همچنین گفت که شنیده های او از بازداشت اشخاص دیگری هم حکایت دارد اما از آنجا که خطوط تلفن همراه در تهران قطع و تماس با تلفن های ثابت هم مشکل شده است، نمی تواند این شنیده ها را تأیید کند.

ساعتی پیش تر رجبعلی مزروعی در گفت و گو با بی بی سی فارسی گفته بود که دفتر سیاسی جبهه مشارکت عصر روز شنبه ۲۳ خرداد جلسه داشتند که آقای مزروعی هم در آن شرکت داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رجبعلی مزروعی گفت که او در پایان جلسه ساختمان را ترک کرده و بعدا شنیده است که عده ای از حاضران در جلسه پس از خروج او بازداشت شده اند. او در آن هنگام هنوز نمی توانست این خبر را تأیید کند.

اما حالا فرزند او می گوید که دست کم ۵ تن از اعضای دفتر سیاسی این جبهه بازداشت شده اند.

او همچنین گفت که بهزاد نبوی در منزل مسکونی خود توسط مأموران بازداشت شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016