یکشنبه 24 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس کمیته رسانه و تبلیغات میرحسین موسوی: مردم در دام آشوب ها گرفتارنشوند، قلم

قلم - رییس کمیته رسانه و تبلیغات میرحسین موسوی تاکید کرد که مردم عزیز و شریف ایران مطمئن باشند که مهندس موسوی با تمام توان در جهت دفاع از حقوق آنها تلاش می کند.

دکتر ابوالفضل فاتح در گفت و گو با قلم نیوز با بیان اینکه همه مراقبت کنند که به شکل قانونمند و با خویشتن داری مسایل خود را بیان کنند از مردم خواست که به دام آشوب ها و رفتار غیرقانونمند گرفتار نشوند. وی گفت: روشن است که ما به تخریب اموال عمومی به شدت ظنین هستیم؛ چرا که مطمئنیم حساب مردمی که برای دفاع از حق خود سخن می گویند، از آشوب و آشوب طلبی جداست. فاتح از عوامل نیروی انتظامی هم خواست تا خویشتنداری کنند و مرزهای قانونی را در رفتار خود رعایت کنند. وی با اشاره به برخی دستگیری ها و برخوردهای انجام شده گفت: از مسوولان امر انتظار می رود که جلوی امنیتی شدن فضا را بگیرند و در برخوردهایشان خویشتن داری کنند. فاتح با استقبال از خبر آزادی برخی از دستگیرشدگان، تاکید که ما خواهان آزادی تمام دستگیرشدگان هستیم. وی همچنین با محکوم کردن فیلتر شدن سایت قلم نیوز و پلمپ کلمه سبز، ایجاد محدودیت در فضای اطلاع رسانی در شرایط فعلی را به نفع کشور ندانست و رفع فیلتر از قلم نیوز و رفع پلمپ کلمه سبز را خواستار شد. فاتح با اعتراض شدید نسبت به سانسور کردن مهندس موسوی در کشور، این اقدامات را مغایر با قانون و اخلاق ملی و مصلحت کشور خواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فاتح همچنین درباره برخی شایعات مبنی بر حصر یا اعمال محدودیت برای مهندس موسوی، این موضوع را قویا رد کرد و از مردم خواست که به شایعات گوش ندهند و اخبار دقیق مربوط به مهندس موسوی را از طریق سایت رسمی وی پیگیری کنند. فاتح با رد برگزاری سخنرانی یا هر گونه اجتماعی از سوی مهندس موسوی در روز یکشنبه تاکید کرد که هر گونه برنامه یا سخنرانی مهندس موسوی حتما از طریق سایت های رسمی وی به اطلاع مردم عزیز می رسد. وی در رابطه با هزینه های ستاد نیز گفت: پس از رفع پلمپ ستاد، ریز هزینه های ستاد در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت تا مردم خود قضاوت کنند که تا چه اندازه نسبت های ناروا به این ستاد وارد شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016