چهارشنبه 27 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سيانيوز هم از توبره، هم از آخور! خبر ويژه روزنامه کیهان چاپ تهران

سايت ضدانقلابي گويانيوز براي جلب اعتماد مخاطبان ادعا كرد با مشكل مالي مواجه است.

اين سايت كه روزهاي پركاري را در سياه نويسي و منفي بافي و شايعه پراكني عليه انتخابات رياست جمهوري كشورمان مي گذراند، مدعي شد: سايت گويا بدون هيچ وابستگي به هرگونه پويش فكري، تنها بر آرمان اطلاع رساني بي طرف پافشاري مي كند اين آرمان در اين روزهاي سرنوشت ساز پررنگ تر از هميشه تنها اولويت اين خبرنامه مي باشد و در همين راستا سايت گويا با تحمل هزينه هاي فراتر از معمول اين آرمان خود را بي وقفه دنبال مي كند. از آنجا كه مي دانيد تمامي هزينه هاي سنگين سايت از فروش تبليغات و همياري شما هموطنان عزيز تهيه مي گردد، در اين روزهاي سرنوشت ساز، همياري شما بيش از پيش به ياري ما خواهد آمد. با تشكر- خبرنامه گويا

اين اقدام فريبكارانه در حالي است كه گويانيوز طي سال گذشته و در اقدامي كم سابقه هر روز آگهي استخدام در سازمان «سيا» را در صفحه اول خود منتشر مي كرد كه با خوش بيني بايد گفت احتمالاً آن حركت نيز در راستاي تامين مالي از طريق درج آگهي بوده است.

شبهه پراكني، جعل خبر، تخطئه مقدسات اسلامي به شيوه اباحي مسلكانه و ساماندهي جريان هاي گوناگون ضدانقلاب از جمله رويكردهاي گويانيوز از زمان تاسيس بوده است. اين سايت بدسابقه، ديروز هم با جعل نامه اي مدعي شد وزير كشور آمار انتخابات را مطابق ميل خود منتشر كرده است!

گفتني است اختلاف مالي چند ماه پيش ميان صداي آمريكا و گويانيوز، باعث فحاشي اين سايت عليه گردانندگان صداي آمريكا شد با اين توجيه كه آنها دلارهاي دريافتي را هدر مي دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016