پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تجمع دانشجويان بسيجی مقابل دادستانی تهران، مهر

عده ای از دانشجويان بسيجی پيش از ظهر پنجشنبه در مقابل دادستانی تهران تجمع کرده و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضايی با اغتشاشگران شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، در دست تجمع کنندگان پلاکاردهايی با عنوان " ای دستگاه عدالت، تحرک تحرک"، "همه بايد عليه اغتشاشگران موضع بگيرند"، "خواستار برخورد جدی با آشوبگران هستيم" "محاربين و مفسدين فی الارض اعدام بايد گردند" ، "مرگ بر آشوبگر" به چشم می خورد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تجمع کنندگان ، همچنين شعارهايی چون "مرگ بر ضدولايت فقيه، مرگ بر منافق" سر دادند.

مسعودی دبيرانجمن دانشجويان مستقل در اين تجمع با بيان اينکه " ميرحسين موسوی، مسئول وقايع اخير است"، گفت: مسبب خونهای ريخته شده، موسوی است، عجيب است که وی قبل از انتخابات، شعار قانونگرايی می داد، اما اکنون حاميانش را به قانون شکنی دعوت می کند."

در حاشيه اين تجمع، متن هايی با عنوان "صحبت های فائزه هاشمی در حاشيه تجمع غيرقانونی ميدان ونک ۲۶/۳/۸۸" و "محدوده ممنوعه دم حضرات" بين حاضران پخش می شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016