چهارشنبه 3 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ستاد انتخابات کشور: در صندوق‌هايی که با حضور نمايندگان رضايی بازشماری شد، مغايرتی ديده نشد، ايسنا

کميته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعيه‌ای اعلام کرد: در صندوق‌هايی که با حضور نمايندگان دکتر محسن رضايی بازشماری شده است هيچ‌گونه مغايرتی با نتايج شمارش آراء مشاهده نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، متن اطلاعيه کميته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور به اين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيرو موافقت شورای محترم نگهبان با بازشماری تعداد ده درصد از کل صندوق‌های اخذ رای و ابلاغيه ستاد انتخابات کشور به فرمانداری‌ها، بدين‌وسيله و با توجه به انصراف جناب آقای دکتر محسن رضايی از پيگيری شکايت‌های مطرح شده فقط نتايج تعدادی از صندوق‌ها که قبل از انصراف نامبرده با حضور نماينده ايشان باز شماری گرديده است جهت استحضار مردم شريف ايران اسلامی اعلام می گردد؛ هموطنان عزيز و گرامی استحضار دارند که نماينده نامزد محترم در بازشماری آراء صندوق حضور داشتند و صورتجلسه را امضاء نموده و به اتفاق اعضاء هيات اجرايی و هيات نظارت شهادت داده‌اند که هيچ‌گونه مغايرتی با نتايج شمارش آرا مشاهده نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016