پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی طی نامه ای از رهبر جمهوری اسلامی تشکر کرد، مهر

محسن رضايی کانديدای دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ظهر پنجشنبه طی نامه ای از رهنمود های اخير رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامی تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه بدين شرح است: محضر مبارک رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامی ، با سلام و تحيت



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر خود فرض می دانم تا از رهنمودهای راهگشای حضرتعالی در ديدار با نمايندگان ستادهای انتخاباتی، سپاسگزاری نمايم. همواره معتقد بوده و هستم که از کارکردهای مهم رهبری در جمهوری اسلامی ايران، حفظ وحدت جامعه و گره گشايی از بن بست های سياسی در اداره کشور است و الحمدلله تاکنون چنين بوده است.

اميد است شورای محترم نگهبان و وزارت کشور، با الهام از رهنمودهای حضرتعالی گام های مؤثرتری در رفع ابهامات انتخابات بردارند.

ملت بزرگوار ايران که جنابعالی را فصل الخطاب خويش در چنين حوادثی می دانند، به تأسی از رهنمودهای حضرتعالی در رابطه با حوادث اخير، هيچ گاه سرنوشت سياسی خود را با اراده دشمنان قسم خورده گره نمی زند و صف خود را از آشوبگران جدا کرده و می کند.

با احترام مجدد
محسن رضايی
۲۸/۰۳/۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016