دوشنبه 8 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هيات‌ رييسه کميسيون امنيت‌ ملی با خاتمی ديدار کرد، ايسنا

بروجردی:
خاتمی بر اتحاد و انسجام و تلاش برای ايجاد آرامش در جامعه تاکيد کرد


هيات رييسه‌ کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی و روسای کميته‌های سه گانه سياست خارجی، امنيت و دفاعی، بعد از ظهر روز گذشته با حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمی ديدار و در زمينه انتخابات دهم رياست جمهوری و حوادث پس از آن بحث و گفت‌وگو نمودند.

علاءالدين بروجردی با اعلام اين خبر به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، تصريح کرد: در ملاقات ديروز بنده بيان کردم که ای کاش، حرکت زيبا و جوانمردانه آقای ناطق نوری در انتخابات دوم خرداد ۷۶ در ۲۲ خرداد ۸۸ تکرار می‌شد، چرا که اين قاعده هر انتخابات است که همه بايد به آن تن دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی در ملاقات انجام شده، هيات رييسه و روسای کميته‌های سه گانه حاضر در جلسه ديدگاه‌های خود را نسبت به تحولات پس از انتخابات اظهار داشتند و از خسارات هنگفت که در داخل و عرصه‌ بين‌المللی وارد شده، ابراز نگرانی و تاسف نمودند.

نماينده مردم بروجرد در خانه ملت، افزود: همچنين هيات رييسه‌ کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی و روسای کميته‌های سه گانه در اين ملاقات از آقای خاتمی خواستند تا نقش مسوولانه خويش را در تحولات جاری ايفا نموده و به حل و فصل مشکلات موجود کمک کند.

بروجردی خاطرنشان کرد: آقای خاتمی در اين ملاقات ضمن تشکر از تلاش‌های کميسيون اظهار نمود که من خود را فرزند انقلاب و امام می‌دانم و رهبری را دوست دارم. بنابراين نسبت به اين جايگاه متعصب هستم و بايد هم از اسلاميت و هم جمهوريت نظام دفاع کنيم و نسبت به آن حساس باشيم.

رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس، يادآور شد: به گفته‌ حجت‌الاسلام خاتمی در انتخابات دهم رياست جمهوری و در آغاز دهه‌ چهارم انقلاب اتفاق عجيبی افتاد و همه در اين انتخابات شرکت کردند. لذا ما بايد اعتماد از دست رفته بخشی از جامعه را مجددا بدست آوريم.

بروجردی به نقل از خاتمی تصريح کرد: در حال حاضر همه بايد تلاش کنيم تا مشکلات موجود حل شده و جامعه به سوی آرامش حرکت کند.

به گفته بروجردی، آقای خاتمی در ادامه ضمن مخالفت با هر گونه تنش و تشنج در جامعه، اظهار کرد: ما امروز نيازمند اتحاد و انسجام هستيم و عقلای قوم بايد به اين امر مهم کمک کنند.

رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی به نقل از خاتمی يادآور شد: ما امروز بايد اصولگرايی و اصلاح‌طلبی را مجددا تعريف نماييم و قطعا به نقطه نظرات مشترک فراوانی در چارچوب جمهوری اسلامی ايران خواهيم رسيد.

بروجری عنوان کرد: خاتمی در پايان آمادگی خود را برای کمک به حل مشکلات موجود اعلام نمود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016