چهارشنبه 10 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ادامه جنگ روانی حاميان احمدی نژاد: تاج زاده، قوچانی، ابطحی و آقايی اعتراف کردند: برای براندازی نظام آموزش ديده بوديم، جهان نيوز

هر چند نزديکان افراد اصلاح طلب دستگير شده با فرار به جلو سعی در وارونه نشان دادن اعترافات کسانی چون تاج زاده، قوچانی، ابطحی و هدايت آقايی دارند اما قرائن و شواهد موجود نشان از آن دارد که اغلب اين افراد با برنامه ای دقيق و آموزش هايی اساسی برای براندازی نظام تعليم ديده بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان، معاون سابق سيد محمد خاتمی که با عرصه وبلاگ نويسی تا حدودی خود را در جريان فضای سياسی کشور تعريف کرده بود در اعترافات اشک آلود خود نکات جالب توجهی را افشا کرده است. وی که از خلع لباس شدن خود استقبال هم کرده است رسما به تحريک مردم و جوانان به انجام اغتشاش و آشوب های رسانه ای و ايجاد تشنج در فضای سياسی کشور اعتراف کرده است.

اما در ديگر سو، يکی از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی که به دليل دست داشتن در اغتشاشات دستگير و تحويل قانون شده است در اعترافاتی بی سابقه پرده از فعاليت هايی برداشته است که با هزينه های کلان و برای براندازی نرم و حتی براندازی مستقيم و مردمی نظام طراحی شده بود.

اين در حالی است که فيلم ضبط شده اعترافات اين فرد در حال آماده شدن برای پخش از صدا و سيما است ولی فشارهای بسياری برای پخش نشدن آن به مسئولان رسانه ملی و ديگر نهادهای مسئول در حال وارد شدن است.

بر اساس اين گزارش، محمد قوچانی، سردبير و روزنامه نگار نشريات زنجيره ای هم در اعترافاتش به حضور خود در دوره های آموزشی انقلاب های مخملی در يکی از کشورهای خليج فارس به همراه مادر زن و همسر خود اعتراف کرده و حتی از اجرای آزمايشی اين برنامه ها در سمنان خبر داده است.

هم چنين يکی از اعضای مرکزيت جبهه مشارکت که از تندروترين افراد اين حزب به شمار می رود اعترافات و افشاگری هايی کرده که هم قطاران و دوستان خود را به شدت آشفته و نگران کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016