دوشنبه 15 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده قرارگاه پدافند هوايی ارتش: تهديدات دشمن جدی است، ايلنا

فرمانده قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبيا ارتش تهديدات دشمن را تهديدات جدی ارزيابی کرد و گفت: آنان چنانچه روزنه‌ای پيدا کنند اقدام خواهند کرد.


فرمانده قرارگاه پدافند هوايی ارتش گفت: پيروزی انقلاب اسلامی و موفقيت‌های ۳۰ ساله مرهون ولايت فقيه در نظام است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا مراسم تجليل از کارکنان نمونه قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبيا با حضور اميرسرتيپ خلبان احمد ميقانی فرمانده اين قرارگاه و برخی از مسوولان عالی‌رتبه و کارکنان قرارگاه پدافندهوايی خاتم‌الانبيا برگزار شد.
امير ميقانی پيروزی انقلاب اسلامی را موفقيت‌های ۳۰ ساله نظام را مرهون ولايت در جمهوری اسلامی ايران دانست و تصريح کرد:‌ آنانی که به دنبال حاکميت جهان در قرن ۲۱ هستند، قطعاَ مخالف حکومتی با ولايت فقيه هستند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبيا به جمله امام (ره) مبنی بر اينکه قرن ۲۱، قرن پيروزی مستضعفان بر مستکبران خواهد بود اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ايران نيز به دنبال تحقق اين هدف بوده، بنابراين تا زمانی که ما به دنبال آن هستيم مستکبرين و زورگويان از ما راضی نخواهند بود.
اميرميقانی با بيان اينکه کشورهای غربی از حکومتی که اسلام در راس آن باشد و با ظلم و زور مخالفت کند، بيزارند، اظهار داشت: عدم تمکين ايران از غربيان موجب ناراحتی آنان می‌شود و شکست‌های پی‌درپی آنها موجب احساس حقارت برايشان می‌شود.
وی با اشاره به جمله ديگری از امام راحل مبنی براينکه پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبی به مملکت نرسد، ادامه داد: بنابراين برای حفظ ميهن، نظام و ملت‌مان بايد از وجود ولايت فقيه و رهنمون‌های ايشان تبعيت کنيم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبيا ارتش تهديدات دشمن را تهديدات جدی ارزيابی کرد و گفت: آنان چنانچه روزنه‌ای پيدا کنند اقدام خواهند کرد.
وی رمز موفقيت ۳۰ ساله نظام را در برابر استکبار تلاش و پشتکار نيروهای آن دانست و اضافه کرد: در کنار اين تلاش و پشتکار بايد در ابعاد مختلف رزمی آمادگی داشته باشيم. آمادگی تجهيزات و عملياتی کردن آنها از ضروريات ديگر است که بايد برای تمام منابع توان رزمی انجام بگيرد.
امير ميقانی در پايان سخنان خود اتاکيد کرد: بايد توجه داشت که دشمنان بيدارند و همواره در حال ارتقای توان رزمی خود هستند.
در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين روحی ـ جانشين رييس اداره عقيدتی سياسی قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبياء طی سخنانی از ويژگی‌های والای اميرالمومنين ياد کرد و الگوبرداری تمامی انسان‌ها را از ايشان به عنوان ضرورتی برای زندگی سعادتمند خواند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، ۱۱۰ نفر از کارکنان نمونه قرارگاه پدافند هوايی خاتم‌الانبياء ارتش و يگان‌های تابعه مورد تقدير قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016