پنجشنبه 24 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اوباما در مورد حمله احتمالی به ايران به نتانياهو هشدار داد، ايلنا

رئيس‌جمهوری آمريکا با ارسال پيامی به «بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستی به وی در مورد هر گونه حمله احتمالی به ايران هشدار داد.


ايلنا: رئيس‌جمهوری آمريکا با ارسال پيامی به «بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستی به وی در مورد هر گونه حمله احتمالی به ايران هشدار داد.
به گزارش ايلنا به نوشته روزنامه هاآرتص، يکی از مقامات عالی رتبه دولت آمريکا در ديدار با «بنيامين نتانياهو»، نخست وزير رژيم‌صهيونيستی، پيام رئيس‌جمهوری آمريکا را درمورد منع اتخاذ هرگونه گزينه نظامی عليه ايران، تسليم وی کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اوباما در اين پيام مراتب نگرانی آمريکا در مورد احتمال اقدام نظامی رژيم‌صهيونيستی عليه ايران را اعلام و تل‌آويو را از چنين اقدامی برحذر داشته است.
اوباما در پيام خود به مقامات رژيم صهيونيستی ضمن اعلام نگرانی خود تاکيد کرده است، آمريکا مايل نيست واپسين لحظات برای جلويگری از چنين اقدامی وارد عمل شود.
بر اساس اين گزارش دولت جديد رژيم‌صهيونيستی به رهبری «بنيامين نتانياهو» هم پيمان شده‌اند تا به هر وسيله برنامه هسته‌ای ايران را متوقف کنند و به اين منظور اقدام نظامی عليه تاسيسات هسته‌ای ايران را نيز از گزينه های احتمالی خود دانسته‌اند.
اين در حالی است که تهران نيز بارها ضمن رد اتهامات رژيم صهيونيستی صراحتا اعلام کرده است که فعاليت‌های هسته‌ای ايران، اهدافی غيرنظامی و صلح آميز را در پيش دارد.
«آويگدور ليبرمن»، وزيرخارجه رژيم‌صهيونيستی از جامعه بين‌الملل خواست تا درصورت عدم توقف فعاليت برنامه‌ای هسته‌ای ايران، هر چه سريع تر عملا عليه ايران اقدام نمايند.
در همين حال، «رابرت گيتس»، وزير دفاع آمريکا پيش از اين در جمع اعضای «کميته تخصيص بودجه مجلس سنا» هرگونه حمله نظامی به ايران را بی تاثير دانست و گفت که راه‌حل نظامی عليه ايران برای توقف برنامه هسته‌ای اين کشور با شکست مواجه خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016