چهارشنبه 17 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کيهان: اصلاح طلبان در حال تهيه يک بيانيه و يک نامه سرگشاده هستند

روزنامه کيهان (خبر ويژه) - عضو موثر يکی از گروههای مدعی اصلاحات در تماس با کيهان از تهيه همزمان يک بيانيه و يک نامه سرگشاده خبر داد که با مضمون غيرقانونی بودن دولت دهم از سوی گروه مزبور تهيه شده و قرار است قبل از مراسم تنفيذ حکم رياست جمهوری احمدی نژاد منتشر شود. به گفته وی نامه سرگشاده خطاب به رئيس قوه قضائيه نوشته می شود و در آن با ادعای تقلب در انتخابات و عدم اعتماد به شورای نگهبان از رياست قوه قضائيه درخواست رسيدگی خواهد شد. در اين نامه به مواردی نيز تحت عنوان تخلفات احمدی نژاد طی دوره ۴ ساله رياست جمهوری وی اشاره می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو موثر گروه مورد اشاره درباره بيانيه گروه نيز گفت؛ بيانيه گروه مانند ساير بيانيه ها خطاب به مردم(!) نوشته شده و همراه با نامه سرگشاده برای انتشار در اختيار سايت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت. وی که با احتياط و تحفظ فراوان سخن می گفت درباره انگيزه گروه مزبور از تهيه و انتشار اين نامه و بيانيه و پی آمدهای مورد نظر گروه اظهار داشت؛ اين تصميم توسط چند تن از اعضای اصلی و در ويلای شخصی رئيس گروه در يکی از شهرهای شمالی کشور گرفته شده و فقط خبر آن در جلسه گروه مطرح گرديده است و بنده اطلاع دقيقی از انگيزه اصلی آنها ندارم ولی همين قدر می دانم که گفته شده با صدور اين بيانيه و نامه سرگشاده، توجه مجامع جهانی به ايران جلب خواهد شد. اين عضو موثر گروه مورد اشاره افزود؛ بعد از سخنان رهبر انقلاب در نمازجمعه تهران، آقای... که همه کاره گروه است در جمع چند تن از اعضاء گفته بود؛ ابطال انتخابات ديگر امکان پذير نيست ولی بايد شعار تقلب در انتخابات را آنقدر تکرار کرد که قانونی بودن دولت تا پايان دوره زير سوال باشد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016