پنجشنبه 18 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عباس حکيم زاده عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت با قرار وثيقه سنگين ۳۰۰ ميليون تومانی آزاد شد، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: عباس حکيم زاده دانشجوی دانشگاه صنعتی اميرکبير و عضو شورای مرکزی دفتر تحکيم وحدت در ساعت ۹ شب گذشته، چهارشنبه شب، پس از تحمل ۱۳۵ روز حبس از زندان اوين آزاد شد.

دبير سياسی دفتر تحکيم وحدت در طول مدت بازدشت خود، ۱۲۳ روز در سلول انفرادی و ۱۲ روز در سلول عمومی به سر برد و اکنون با قرار وثيقه سنگين ۳۰۰ ميليون تومانی آزاد شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عباس حکيم زاده در تاريخ ششم اسفندماه پس يک روز پس از اعتراض دانشجويان دانشگاه اميرکبير به دفن شهيد در اين دانشگاه بازداشت شد.

در صبح سه شنبه ششم اسفندماه ماموران امنيتی با حمله همزمان به منازل فعالين دانشجويی دانشگاه اميرکبير، عباس حکيم زاده، مهدی مشايخی، نريمان مصطفوی و احمد قصابان را بازداشت کردند.

پيش از آن نيز در ۱۷ بهمن ماه ۴ دانشجوی ديگر دانشگاه اميرکبير مجيد توکلی، اسماعيل سلمانپور، کوروش دانشيار و حسين ترکاشوند بازداشت شده بودند.

در فروردين و ارديبشهت ماه نيز ياسر ترکمن و مسعود دهقان ۲ ديگر دانشجوی دانشگاه اميرکبير بازداشت شدند تا تعداد دانشجويان بازداشتی اين دانشگاه به ۱۰ نفر برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016