جمعه 19 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: تعدادی از مخربين اموال عمومی در روز گذشته دستگير شدند، مهر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: روز گذشته پليس تعداد انگشت شماری از افرادی که اقدام به تخريب اموال عمومی کردند را دستگير کرد.
سرتيپ عزيزالله رجب زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب اظهار داشت: روز گذشته پليس تهران بزرگ تعدادی از افرادی که اقدام به تحريک مردم برای تخريب اموال عمومی و سردادن شعار کرده بودند را دستگير کرد که تعداد اين افراد بسيار اندک است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته رجب زاده پليس در هر شرايطی با مخربين اموال عمومی برخوردی قاطع خواهد داشت چرا که اين وظيفه ذاتی نيروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اينکه پليس در روز گذشته در ۳ لايه با متخلفان برخورد کرد، گفت: در مرحله اول پليس پيشگيری، با دادن تذکر مردم را راهنمايی می کرد، در مرحله دوم با وارد عمل شدن يگان امداد، پليس با افرادی که اقدام به ايجاد ناامنی می کردند برخورد کرد و در مرحله سوم نيز ماموران يگان ويژه وارد عمل شدند. در اين مرحله يک مورد استفاده از گاز اشک آور نيز گزارش شد که بلافاصله دستور داده شد پليس برای پراکنده کردن تعداد اندکی از معترضين ديگر از اين تجهيزات استفاده نکند.

سردار رجب زاده با بيان اينکه تکليف افراد دستگير شده هر چه سريعتر توسط مراجع قضايی تعيين خواهد شد، اظهار داشت: تعداد اين افراد بسياراندک است و دستگيری گسترده ای در روز گذشته گزارش نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016