سه شنبه 30 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به دستور رييس قوه قضاييه‎ اجرای آيين نامه جديد لايحه استقلال کانون وکلا متوقف شد، ايلنا

رييس قوه قضاييه دستور توقف آيين نامه جديد اجرايی لايحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری به مدت ۶ ماه تا تصويب قانونی جامع در اين خصوص را صادر کرد.


ايلنا: اين دستور در پی نامه دکتر عليرضا جمشيدی، معاون حقوقی و توسعه قضايی قوه قضاييه صادر شد که در آن از آيت الله هاشمی شاهرودی درخواست شده بود با توجه به تدوين لايحه‌ای جامع در خصوص وکالت در معاونت حقوقی و توسعه قضايی قوه قضاييه اين آيين نامه به مدت ۶ ماه متوقف شود.
به گزارش ايلنا، متن کامل نامه معاون حقوقی و توسعه قضايی قوه قضاييه و متن موافقت رياست محترم قوه قضاييه به پيوست ارسال می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حضرت آيت الله هاشمی شاهرودی(دام ظله العالی)
رئيس محترم قوه قضاييه
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند با عنايت به اين که قريب سه سال است با دستور حضرتعالی معاونت حقوقی و توسعه قضايی با همکاری مرکز امور مشاوران حقوقی قوه قضاييه، کانون وکلای دادگستری و جمعی از استادان، قضات و وکلای دادگستری نسبت به تهيه لايحه‌ای جامع برای تحول و توسعه نظام وکالت در کشور که مورد وفاق همگان و از دغدغه‌های حضرت‌عالی است، اقدام نموده است و با توجه به رايزنی اين معاونت و اعلام آمادگی اعضاء محترم کميسيون حقوقی و قضايی مجلس شورای اسلامی برای بررسی اين لايحه در قالب طرح، استدعا دارد ضمن موافقت با اين موضوع به مدت ۶ ماه آيين نامه اجرايی لايحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری کشور مصوب ۲۷/۳/۸۸ که در تاريخ ۳۰/۳/۸۸ در روزنامه رسمی کشور درج گرديده است، متوقف بماند تا بند ۱۳ از سياست‌های کلی قضايی مصوب مجمع محترم تشخيص مصلحت نظام در قالب قانونی جامع اجرا گردد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016