چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی شاهرودی: ‌مواضع شجاعانه احمدی‌نژاد عزت امت‌ اسلامی را افزايش می‌دهد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس قوه قضائيه با قدردانی از موضع‌گيريهای عزتمندانه و شجاعانه احمدی‌نژاد در اجلاس‌های بين‌المللی گفت: اين گفتمان دنيا را متحول می‌کند و عزت بيشتری برای نظام و امت‌های اسلامی به همراه دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس آيت‌الله سيد‌محمود هاشمی شاهرودی رئيس قوه قضائيه صبح امروز چهارشنبه در اجلاس دادستان‌های کشورهای اسلامی با اشاره به سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در اجلاس ضد نژاد‌پرستی ژنو گفت:‌از موضع گيری‌های با عزت و شجاعانه‌ای که احمدی‌نژاد در اجلاس‌های بين‌المللی مطرح می‌کنند تشکر می‌کنم چرا که عزت بيشتری را برای نظام و امت‌های اسلامی به وجود می‌آورد.
وی افزود: احمدی‌نژاد چهره ننگين لابی‌های صهيونيست را هم از نوع آشکار و پنهان مشخص کرد و تحليل وی نيز بسيار جالب بود.
رئيس قوه قضائيه تصريح کرد:‌ اين گفتمان‌ها و تجزيه تحليلهای بلند اسلامی است که بر گرفته از اسلام و رهنمودهای امام و همچنين مقام معظم رهبری است.
شاهرودی ادامه داد: اين گفتمان‌ها دنيا را متحول، مردم را بيدار کند و وجدان‌های انسان‌ها را زنده و متوجه به آرمان‌های الهی می‌کند.
وی ضمن ابراز تشکر از رئيس‌جمهور خاطرنشان کرد:‌ هسته‌‌های استکباری هميشه سعی کرده‌اند تا منشأ پيروزی اين آرمان‌ها را از بين ببرد و با ابزار‌های مختلف مردم را گمراه بکنند.





















Copyright: gooya.com 2016