پنجشنبه 1 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پدر شهيد مسعود هاشم زاده امروز ظهر بازداشت شد، نوروز

ساعت ۵/۲ بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) تعدادی افراد لباس شخصی کم سن و سال که احتمال داده می شود از نيروهای بسيج بوده باشند به همراه فردی که لباس نيروی انتظامی بر تن داشت به منزل شهيد هاشم زاده مراجعه و ضمن جمع آوری پارچۀ سياه، عکس ها و پارچه نوشته های تسليت گويی همسايگان، پدر شهيد هاشم زاده را با خود بردند. دو برادر شهيد که حاضر نبودند پدر خود را تنها بگذارند نيز با آنها رفتند. بر اساس آخرين اطلاع بدست آمده، نامبردگان به آگاهی منطقۀ ۲ در گيشا برده شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهيد مسعود هاشم زاده روز سی ام خرداد در خيابان شادمان بالاتر از خيابان آزادی به ضرب گلولۀ مستقيم از روبرو که به قلبش اصابت نمود به شهادت رسيد و پيکر پاکش در روستای ولی آباد خشک بيجار گيلان به خاک سپرده شد. خانوادۀ شهيد از برگزاری هر گونه مراسم عزاداری باز داشته شده بودند و آنها پس از۲۵ روز اخيراً پارچۀ سياه به در منزل خود زده بودند و پذيرای همسايگان و افرادی بودند که برای تسليت گويی به آنها مراجعه می کردند. منزل اين شهيد در انتهای غربی بلوار شهيد سيادت(پلاک ۶- طبقۀ سوم) منشعب از خيابان زنجان شمالی واقع شده است. خانوادۀ شهيد اخيراً مصاحبه هايی در بارۀ آن شهيد انجام داده بودند.

متن پلاکارد تسليت گوئی يکی از همسايگان:

خانواده گرامی هاشم زاده
شهادت سرافرازانۀ شهيد مسعود هاشم زاده را که در راه دفاع از رأی ملت و جمهوريت نظام جان خويش را فدا کرد تبريک و تسليت می گوئيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016