جمعه 2 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تظاهرات و راهپيمايی به سوی سفارت روسيه در استکهلم در ۲۵ ژولای

استکهلم ميدان مرکزی شهر ساعت ۱۷:۳۰

کنش گران و سازمان های بين المللی حقوق بشر با انتشار فراخوان مشترک، روز ۲۵ ژولای را روز جهانی اقدام در دفاع از حقوق بشرمردم در ايران اعلام کرده و در اين روز برای ابراز همبستگی جهانی با حقوق شهروندی مردم در ايران در بيش از ۶۰ شهر جهان دست به تظاهرات خواهند زد.
در شرايطی که جمهوری اسلامی ايران با کنترل و سانسور منابع اطلاع رسانی و سرکوب اعتراضات و امنيتی کردن فضای سياسی کشور می کوشد مبارزان راه آزادی و دمکراسی در ايران را به سکوت و تمکين وادارد و جهان از را آنچه که در ايران می گذرد بی خبر بگذارد، فراخوان و اقدام فعالان و سازمان های بين المللی حقوق بشر و حرکتی که به نام "اتحاد برای ايران" نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای جلب پشتيبانی هرچه بيشتر افکار عمومی و نهادهای بين المللی از مبارزات مردم ايران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


علاوه برآن اعتصاب غذايی که در جلوی دفتر سازمان ملل آغاز شده است با پشتيبانی بسياری از روشنفکران وآزاديخواهان جهان روبرو شده است و به شهرهای ديگری نيز چون برلين، وين و استکهلم نيز گسترش يافته است.
"جمعيت پشتيبانی از مبارزات مردم ايران"، ايرانيان مقيم سوئد را فرا ميخواند ضمن همبستگی با اعتصاب غذاکنندگان در نيويورک، برلين، وين و به ويژه استکهلم که از روز ۲۲ ژولای آغاز می شود و حمايت از خواست های آنان، به گسترده ترين شکل ممکن در تظاهرات روز شنبه ۲۵ ژولای در شهرهای استکهلم، مالمو و يوتبوری شرکت کنند.
۲۵ ژولای فرصت مناسبی است که به گوش نهادهای بين المللی و دولت ها برسانيم که حکومت در ايران مشروعيت ندارد، مردم ايران خواهان تغييراوضاع و استقرار آزادی و دمکراسی اند و برای آن مبارزه می کنند.
ما با خواست محکوم کردن جمهوری اسلامی ايران به خاطر نقض حقوق بشردر ايران و اعمال فشاربرای توقف خشونت ها، آزادی بدون قيد و شرط همه زندانيان سياسی و از جمله دستگير شدگان حوادث اخير و اعزام هيئت بين المللی برای رسيدگی به حوادث اخير، ايرانيان مقيم سوئد را به شرکت در تظاهرات جهانی روز شنبه ۲۵ ژولای فرا می خوانيم.
همچنين در اعتراض به حمايت روسيه از کودتای انتخاباتی و دولت احمدی نژاد، در استکهلم راهپيمايی به سمت سفارت روسيه صورت خواهد گرفت.

استکهلم: ساعت ۱۷:۳۰ دقيقه ميدان مرکزی شهر
برگزار کننده: جمعيت پشتيبانی از مبارزات مردم ايران
تلفن تماس ۰۷۳۶۶۳۱۱۷۷


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016