یکشنبه 4 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس کميسيون امنيت ملی: کميته ويژه‌ای برای بررسی مشکلات بازداشت‌های اخير تشکيل شد، ايلنا

اين کميته متشکل از نمايندگان کميسيون‌های قضايی، اصل ۹۰، آموزش و تحقيقات و ۲ عضو کميسيون امنيت ملی است

ايلنا: علاءالدين بروجردی با اشاره به کميته‌ای که برای بررسی مشکلات بازداشت‌شدگان اخير تشکيل شده است، گفت: اين کميته هفت عضو دارد که متشکل از نمايندگان کميسيون‌های قضايی، اصل ۹۰، آموزش و تحقيقات و ۲ عضو کميسيون امنيت ملی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، علاءالدين بروجردی درباره واکنش مجلس به بازداشت‌های اخير، گفت: اين کميته به رياست سروری و شامل نمايندگانی از کميسيون‌های قضايی، اصل ۹۰، آموزش تحقيقات بوده که جلالی و کرمی نيز از کميسيون امنيت ملی در آن عضويت دارند.
وی با اعلام اينکه اين کميسيون به اطلاعات و اخبار مربوط به بازداشت دسترسی خواهد داشت، گفت: هماهنگی لازم با قوه قضائيه صورت گرفته تا بازديدهايی از بازداشتگاه‌ها و بازداشت‌شدگان به‌عمل آيد که به محض دستيابی به اطلاعات و اخبار لازم نتيجه را به اطلاع عمومی می‌رسانيم.
وی درباره مسائل به‌وجود آمده طی ۲ هفته اخير در صنعت هوايی کشور و سوانح هواپيماها نيز گفت: امروز جلسه‌ای در دفتر رياست مجلس با حضور علی لاريجانی، وزير راه و ترابری، رئيس و معاونان صنعت هواپيمايی کشوری برگزار می‌شود تا در خصوص اين ۲ سانحه بررسی لازم صورت گيرد.
وی درباره احتمال بمب‌گذاری و انفجار در هواپيمايی توپولف، گفت: اظهار نظر در اين قبيل موارد به نظرات کارشناسان نياز دارد و اين سوال را بايد آنان پاسخ دهند.
بروجردی تاکيد کرد که اظهار نظر و احتمال دادن دليل بر واقعی بودن نيست و بايد تيم کارشناسی جعبه سياه هواپيماها را بررسی و نتيجه قطعی را اعلام کند.
وی با اعلام اينکه سانحه هواپيمايی ايلرشين در اثر سرعت زياد خلبان بوده است، گفت: اين اظهار نظر نيز نظر کارشناسان است و براساس اعلام نظر آنان چنين نظری می‌دهم.
وی در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران تاکيد کرد: اجازه دهيد جعبه جادويی هواپيماها بررسی شود تا نظر نهايی اعلام شود.
بروجردی با اشاره به نظريه کارشناسان مبنی بر اينکه ۹۰ درصد سوانح هوايی به‌دليل عملکرد غلط خلبان بوده است، گفت: با وجود تمام اين مسائل همچنان منتظر اعلام نظر نهايی مسوولان و کارشناسان هستيم؛ اما مجلس پيگيری‌های لازم را نيز انجام می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016