چهارشنبه 7 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فدائيان خلق (اکثريت): حمله نیروهای نظامی عراق به پایگاه اشرف و ضرب و شتم مجاهدین را محکوم می‏کنیم!

نیروهای مشترک ارتش و پلیس عراق روز سه شنبه در یک عملیات گسترده، پایگاه اشرف را به تصرف خود در آوردند. پایگاه اشرف محل استقرار بیش از سه هزار تن از اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران است. نیروهای عراقی با باتوم و میله های فلزی آرماتور به ضرب و شتم مجاهدین پرداختند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر اطلاعیه مجاهدین نیروهای نظامی عراق با استفاده از "بلدوزر" با ویران کردن درب ورودی پایگاه، وارد اشرف گردیده و علیه ساکنین آن از گاز اشک آور استفاده کردند. به گفته مجاهدین در جریان این حمله، چهار نفر کشته، بیش از ۳۰۰ نفر زخمی شده و تعدادی توسط نیروهای نظامی عراق به گروگان گرفته شده‏اند. ساکنان پایگاه اشرف بدنبال این رخداد، تا رسیدن به خواسته‏هایشان اعلام اعتصاب غذا کرده‏اند.
قبل از تصرف پایگاه اشرف، مریم رجوی با انتشار بیانیه ای در رم اعلام کرده بود که اعضای سازمان مجاهدین خلق که در اردوگاه اشرف سکونت دارند، حاضرند با شروطی گروه گروه به ایران باز گردند.
ما حمله نیروهای نظامی عراق به پایگاه اشرف، کشتار و ضرب و شتم مجاهدین را محکوم می‏کنیم و معتقدیم که باید در مورد وضعیت انسانی ساکنان پایگاه اشرف مطابق میثاق‏نامه های ژنو و قطعنامه ۲۴ آوریل پارلمان اروپا رفتار شود و مسئله پایگاه اشرف و ساکنین آن با مذاکره و به شیوه مسالمت آمیز حل گردد.

هیئت سیاسی ـ اجرائی سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)
۷ مرداد ۱۳۸۸ (۲۹ژوئیه ۲۰۰۹)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016