یکشنبه 11 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد استعفاء کرد، ايسنا

مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور از تسليم استعفای خود در اين پست به دکتر احمدی‌نژاد خبر داد.

علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) درباره انگيزه خود از اين اقدام گفت: رييس‌جمهور محترم در حال بازنگری در مصادر امور اجرايی، بررسی تغييرات ضروری در ترکيب دولت کنونی و آماده کردن فهرست جديدی از افراد برای همکاری در دولت دهم است. بنده مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور در دولت نهم بودم و اکنون به لحاظ اخلاقی، بر خود فرض می‌دانم با کناره‌گيری از اين مسووليت، دست ايشان را برای انتخاب فردی شايسته و کارآمد برای اين پست که به حمدلله در کشور به وفور يافت می‌شود، باز بگذارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی تاکيد کرد: افرادی که در موضوعات مختلف به رييس‌جمهور مشورت می‌دهند، بايد در دوره جديد، پست خود را به رييس‌جمهور واگذار کنند و البته در صورت صلاحديد ايشان، در سمت‌های خود ابقاء خواهند شد.

وی گفت: طبق روال دهه‌های گذشته، پست‌های مشورتی رييس‌جمهور از يک دولت به دولت ديگر منتقل می‌شد، اما فکر می‌کنم که اين روال را می‌توان با بازگذاشتن دست رييس‌جمهور برای يک انتخاب جديد، تغيير داد.

مشاور مطبوعاتی رييس‌جمهور در مورد پذيرش مسووليت جديد در دولت دهم گفت: بنده خودم را نامزد هيچ مسووليتی نکرده‌ام. معتقدم افراد واجد صلاحيت و تازه نفس فراوانی برای برعهده گرفتن مصادر امور در کشور وجود دارند و بايد راه را برای حضور اين افراد باز کنيم.

وی تاکيد کرد: هدف اعلام شده آقای احمدی‌نژاد، بازکردن عرصه‌های مديريتی به روی نيروهای مومن، جوان، با انگيزه، تحصيلکرده، کارآمد و دلسوز کشور است، اما به نظر می‌رسد برخی جريان‌های سياسی و رسانه‌ای مخالف دولت با هوچی‌گری و جوسازی، حضور جوانان در عرصه‌های مديريتی را برنمی‌تابند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016