دوشنبه 12 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يورش گارد ويژه به اعتراضات مردم و جوانان در ونک، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

استقرار گسترده نيروهای سرکوبگر در ميادين و خيابان های مرکزی تهران

از ساعت ۱۵:۵۰ نيروهای سرکوبگر تحت امر ولی فقيه علی خامنه ای مانند يگان ويژه، سپاه پاسداران، بسيج و لباس شخصی ها در حالی که باتوم به دست دارند از ميدان انقلاب تا ولی عصر و از ولی عصر تا ونک و فاطمی به فاصله ۴ متر به ۴ متر مستقر شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


افسران نيروی انتظامی هم دو نفر به دو نفر در حال گشت زنی در ميدان انقلاب تا ولی عصرهستند . در ميدان انقلاب و ميدان ولی عصر اتومبيل و ون های نيروی انتظامی مستقر شده اند .

در ونک و فاطمی نيز در سر چهارراه ها نيروی انتظامی و نيروهای يگان ويژه مستقر کرده اند .

در سر خيابان های فرعی دو نيروی بسيج (سپاه شخصی) همراه با موتور مستقر کرده اند. الآن بيشتر نيروها شامل بسيجی ها ونيروی انتظامی هستند.

***

يورش گارد ويژه به اعتراضات مردم و جوانان در ونک

مردم و جوانان تهران در نقاط مختلف مرکزی تهران در حال تجمع هستند. نقاطی که در آن مردم و جوانان در حال شکل گيری اعتراضات هستند ميدان انقلاب، ميدان ولی عصر، فاطمی، خيابان آزادی و ساير نقاط می باشد. در حال حاضر در ميدان انقلاب تعدادی زيادی از جوانان آماده آغاز اعتراضات خود می شوند و هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شود.

لحظاتی پيش مردم و بخصوص جوانان در ونک اعتراضات خود را آغاز کردند و اقدام به دادن شعارهايی مانند مرگ بر ديکتاتور نمودند. همزمان با آغاز اعتراضات در ونک نيروهای سرکوبگر گارد ويژه لباس شخصی، سپاه پاسداران به آن ها يورش بردند.

نيروهای سرکوبگر گارد ويژه سپاه پاسداران، بسيج و لباس شخصی ها از ميدان آزادی تا ميدان انقلاب به صورت زيادی مستقر شده اند و آماده يورش به سوی مردم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016