چهارشنبه 14 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاله سحابی دختر عزت الله سحابی را در ميدان بهارستان با ضرب وشتم دستگير کردند، ميدان زنان

هاله سحابی دختر مهندس عزت الله سحابی از فعالان زنان و عضو مادران صلح ايران را در ميدان بهارستان با ضرب وشتم دستگير کردند. به گفته شاهدان عينی يک لباس شخصی با تی شرت راه راه طوسی سرمه ای که راه های پهن داشت و شلوار جين وکلاه کپی به او حمله کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ابتدا مردم هاله سحابی را از دست مامور نجات دادند. بعد چند مامور لباس شخصی ديگر با همان هيبت اقدام به پاشيدن گاز فلفل به طور مستقيم در چشم و صورت مردمی که او را نجات داده بودند کردند به طوری که چند نفر از صدمه وارد شده نمی توانستند ببينند. صورت کسانی که گاز فلفل خورده بودند قشری از پودر نارنجی رنگ پوشانده بود و درد بسيار شديدی داشتند.
هاله سحابی را به زور از دست مردم درآوردند و با باتوم به سرش زدند به طوری که سرش شکافت و خون آمد بعد او را سوار يک ماشين پژو يشمی رنگ به شماره ل ۷۴ل۲۸۲ ايران ۳۳ کردند. در ماشين يک زن با مانتو و روسری نشسته بود که وقتی مردم باز خواستند در ماشين را باز کنند در ماشين را از تو قفل کرد.
شاهدان عينی از دستگيری جند نفر ديگر هم يه همين شکل گزارش می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016