جمعه 16 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسئوليت سلامت خانم هاله سحابی با بازداشت‌کنندگان است، اطلاعيه شورای فعالان ملی – مذهبی

به نام خدا


هاله سحابی (قرآن پژوه و از فعالان سياسی و اجتماعی و حوزه زنان)، دختر ۵۴ ساله مهندس عزت‌الله سحابی از شهروندانی است که در تاريخ ۱۴ مرداد به طور غيرقانونی بازداشت شده است. بنا به مشهودات افراد حاضر در صحنه ايشان توسط لباس‌شخصی‌ها به شدت مضروب و دستگير شده و بوسيله يک ماشين با شماره شخصی که معلوم نيست متعلق به چه نهادی است، به مکان نامشخصی منتقل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شورای فعالان ملی – مذهبی ضمن اظهار تأسف از روندی که حاکميت و دولت را بيش از پيش در برابر مردم قرار داده، برخوردهای خشونت‌بار توسط نيروهای غيررسمی و رسمی با شهروندانی که منتقد و معترض به انتخابات «و دولت ۲۳ خردادی» هستند، محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد با توجه به بيماری ديابت خانم سحابی و زخمی شدن ايشان در هنگام دستگيری، سلامتی نامبرده به شدت تهديد می‌شود. ما خواستارآزادی فوری ايشان بوده و مسئوليت حفاظت از جان و سلامتی خانم هاله سحابی را برعهده نيروهای انتظامی و امنيتی ميدانيم.

شورای فعالان ملی – مذهبی
۱۵ مرداد ۱۳۸۸


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016