دوشنبه 19 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه‌نگاران برگزيده اصفهانی با نماد سبز روی سن آمدند، جرس

شبکه جنبش راه سبز(جرس): پنج تن از روزنامه نگاران برگزيده در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان در مراسم اختتاميه و هنگام دريافت جايزه با نماد سبز به روی سن آمدند.

اين روزنامه‌نگاران اصفهانی هر کدام يا مچ‌بند سبز و يا تسبيح سبز به همراه داشتند و يا اينکه لباس سبز بر تن داشتند برای دريافت جايزه به روی سن رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين ميان حرکت يکی از روزنامه‌نگاران با استقبال گسترده حاضران در سالن مواجه شد.هنگامی که مجری نام اين روزنامه‌نگار را خواند، او در حال حرکت به سمت سن، قصد داشت تا نوار سبزرنگی را به دست خود ببندد، اما بلافاصله حراست مانع از اين‌کار شد، با اين‌حال اين روزنامه‌نگار نوار سبز رنگ را بعد از دريافت جايزه بالا برد و دستان خود را به علامت پيروزی نشان داد.
حاضران در سالن که اکثر آنها را خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان اصفهان تشکيل می‌دادند به شدت به تشويق اين روزنامه‌نگاران پرداختند و تشويق‌های ممتد تا دقايقی ادامه داشت.
اعتراض روزنامه نگاران اصفهانی با نشان دادن نماد جنبش سبز مسئولان دولتی و محلی اصفهان را شوکه کرد به ويژه آنکه مهدی فضائلی مديرعامل سابق خبرگزاری فارس و از حاميان رسانه ای محمود احمدی نژاد يکی از حاضران اين مراسم بود.
سايتخبری پارلمان نيوز رسانه فراکسيون خط امام مجلس که به اصلاح طلبان نزديک است خبر داده که به دنبال اعتراض سبز روزنامه نگاران اصفهانی مجری برنامه نيز تلاش کرد تا با اظهاراتی سخيف به ميرحسين موسوی اهانت کند.
بنابر همين گزارش از روز گذشته رسانه‌ها و محافل تندروی مدعی اصولگرايی در حال پرونده‌سازی برای اين روزنامه‌نگاران هستند و به شدت خواهان برخورد با آنها هستند.
ده‌ها روزنامه‌نگار و خبرنگار از زمان آغاز کودتای انتخاباتی جناح حاکم بر ايران به اتهام حمايت از ميرحسين موسوی نزديک به ۲ ماه است که در بازداشت به سر می برند با اين حال خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اصفهان با نشان دادن نماد سبز به دوربين‌های عکاسان و مسئولان استان اصفهان و معاون وزير ارشاد، همبستگی خود را با روزنامه‌نگاران دربند و حمايت شان از ميرحسين موسوی و جنبش سبز را اعلام کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016