سه شنبه 20 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ملاقات خانواده ژيلا بنی يعقوب با وی، بهمن احمدی اموئی همچنان در زندان انفرادی است، کانون زنان ايرانی

کانون زنان ايرانی - روز دوشنبه خانواده ژيلا بنی يعقوب در زندان اوين با او ملاقات کردند . اين ملاقات دومين ملاقات خانواده ژيلا بنی يقوب با اوست که به صورت حضوری صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ژيلا بنی يعقوب، روزنامه نگار، پنجاه روز پيش به همراه همسرش بهمن احمدی اموئی در منزل شان دستگير و روانه بند ۲۰۹ زندان اوين شدند . از آن زمان تاکنون اين دو روزنامه نگار در اين بند زندانی اند.

مادر ژيلا بنی يعقوب می گويد: «روحيه ژيلا خوب بود و من و خواهرش توانستيم حدود ۲۰ دقيقه به صورت حضوری با او ملاقات کنيم . ژيلا در اين ديدار به ما گفت که بازجوئی هايش همچنان ادامه دارد. او به همراه شيوا نظرآهاری در يک سلول هستند و ژيلا می گويد که هر دو روحيه مناسبی دارند.»

مادر ژيلا می گويد: «وقتی درباره آزادی از ژيلا پرسيدم نسبت به آن اظهار بی اطلاعی کرد و باز هم مثل زمانهای گذشته که با ما تماس گرفته گفت مادر! فعلا منتظر آزادی ام نباشيد.»

او همچنين به خانواده اش گفت که بهمن احمدی همسرش را يک بار ديگر نيز در زندان ديده است و هر چند بازجوئی های بهمن به پايان رسيده اما در زندان انفرادی نگهداری می شود. ژيلا تعداد دقيق روزهائی که بهمن در زندان انفرادی بوده را ذکر نکرد.

مادر شيوا نظرآهاری هم بندی ژيلا اما موفق به ديدار دخترش نشد و برای بار چندم که به زندان اوين مراجعه کرده به او گفتند دخترت ممنوع الملاقات است.

مادر ژيلا بنی يعقوب از مسئولان تقاضا دارد هر چه زودتر تکليف دختر و داماد دربندش را مشخص کنند چرا که بلاتکليفی آنان بيش از هر چيز نگرانش می کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016