چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: اگر مامور جمهوری اسلامی رفتار خلاف حيثيت بکند بايد عزا اعلام کرد، آفتاب

آفتاب: صبح روز چهارشنبه، جمعيت حقوقدانان دفاع از حقوق بشر با محسن رضايی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار کردند.

به گزارش گروه سياسی آفتاب،‌ در اين ديدار، رييس و شورای مرکزی اين جمعيت، گزارشی از حوادث اخير را به اطلاع دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام رساندند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه اين ديدار محسن رضايی ضمن قدردانی از تلاش‌های جمعيت، حمايت همه‌جانبه خود را در جهت استيفای حقوق مردم اعلام کرد و افزود: «تقويت جمهوری اسلامی صرفا به تاييد و تقويت نهادهای حکومتی و مقامات دولتی نيست، بلکه تلاش برای اصلاح رفتار آن‌ها هم هست».

وی ادامه داد: «اگر گزارشات شما درباره بدرفتاری با مردم در خيابان‌ها و زندان‌ها درست باشد، تمامی مقاماتی که مسوول هستند حداقل بايد عزل و به دست دادگاه سپرده شوند».

وی گفت: «اگر در جمهوری اسلامی توسط يکی از ماموران عمل خلاف حيثيت و اخلاق صورت گيرد، بايد عزا اعلام شود چه برسد به اينکه اعمال شنيع عليه تعدادی از جوانان کشور صورت گرفته باشد؛ زيرا که سرمايه اصلی انقلاب و جمهوری اسلامی، دستيابی به اخلاق و ارزش‌های انسانی و اسلامی در اداره کشور بوده است».

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اين‌که " بر شما تکليف است که اين گزارشات را برای مقامات مسوول کشور نيز ارسال کنيد" خاطرنشان کرد: «از اين گزارش يک رونوشت هم به بنده بدهيد تا آن را پی‌گيری کنم».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016