پنجشنبه 22 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی اکبر جوانفکر در سمت مشاور احمدی نژاد ابقا شد، مهر

علی اکبر جوانفکر در حکمی از سوی محمود احمدی نژاد بار ديگر به سمت "مشاور رئيس جمهور در امور مطبوعاتی" منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن حکم دکتر احمدی نژاد خطاب به علی اکبر جوانفکر بدين شرح است: "نظر به سوابق ، تجارب ارزنده و خدمات شايسته شما در دولت نهم مجدداً جنابعالی را به سمت «مشاور رييس جمهور در امور مطبوعاتی» منصوب می نمايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به اهميت نقش مطبوعات داخلی و خارجی به مثابه ظرفيتی بزرگ و مهم در جهت اطلاع رسانی ملی و بين المللی خدمات و فعاليت های اجرايی ، نشر مبانی فکری و تبيين مواضع اصولی و ارزشی دولت دهم در مناسبات داخلی و خارجی ، انتظار می رود در تعاملی سازنده و مبتکرانه باعناصر کارآمد، صاحبنظران و نخبگان ملی و جهانی فعال در اين عرصه ، ضمن ظرفيت سازی های نوين ، موجبات بهره گيری هر چه بيشتر از فرصت های موجود را فراهم آوريد .

بنای دولت گسترش روز افزون فضای همدلی ، همفکری و همکاری دولت – ملت و توسعه مناسبات و روابط در عرصه بين الملل بويژه با ملت ها و افکار عمومی جهانی است. توفيقات جنابعالی را در سايه توجهات حضرت ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم."


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016