جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پس از دو ماه فيلتر در ايران، ياهو مسنجر آزاد شد، ايتنا

دو ماه پس از فيلتر ياهو مسنجر در ايران که همزمان با تقلب و کودتای انتخاباتی، گفته می شود از روز گذشته بار ديگر دسترسی به ياهو مسنجر امکان پذير شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا بر گزارش خبرگزاری ايتنا « دسترسی به سرويس عمومی ياهو مسنجر امکانپذير شده و اين سرويس عمومی که بعد از انتخابات برای مدتی از دسترس عمومی خارج شده بود، هم‌اکنون قابل دسترسی است.»

ياهو مسنجر يکی از ابزار پر طرفدار چت و پيام رسانی است که علاوه بر محبوبيت در دنيا، در ايران نيز مورد اقبال و استفاده عموم کاربران اينترنت قرار می گيرد.

خارج کردن ياهو مسنجر از دسترس کاربران اينترنت يک کشور به مدت ۲ ماه تاکنون اقدام بی سابقه ای در دنيا محسوب می شود که در جريان کودتای انتخاباتی و همراه با قطع سيستم ارسال اس.ام.اس يا همان پيامک،از کار انداختن ده ها سايت اينترنتی و فيلترينگ گسترده و قطع و کاهش سرعت اينترنت در ايران از جمله ديگر اقداماتی است که از روز پنج شنبه ۲۱ خرداد به اجرا گذاشته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016