شنبه 24 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کروبی در مورد تجمع منتقدين روزنامه اعتماد ملی مقابل اين روزنامه: تجمع منتقدين شنبه، هواداران دوشنبه، سحام نيوز

سحام نيوز: دبير کل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلاميه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سايت های خبری مبنی بر حضور منتقدين روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان اين روزنامه گفت:ما از حضور منتقدين استقبال می کنيم و از هواداران نيز می خواهيم که برای حفظ آرامش روز دوشنبه حضور بيابند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کروبی دبيرکل حزب اعتمادملی با اشاره به پخش اعلاميه ای در نماز جمعه ی امروز و انتشار آن در سايت های خبری مبنی بر حضور منتقدين روزنامه ی اعتمادملی در روز شنبه در مقابل ساختمان اين روزنامه گفت:ما از حضور منتقدين استقبال می کنيم و با سعه ی صدر، تمام انتقاداها و پيشنهادهای آنان را می شنويم و به طور قطع در روزنامه نيز منعکس خواهيم کرد.
کروبی در ادامه گفت:از تمامی هواداران روزنامه ی اعتمادملی درخواست می کنم فردا از تجمع مقابل روزنامه خودداری نمايند تا با حفظ آرامش و امنيت خبرنگاران ما نظرات منتقدين را بشنوند و بتوانند با آنها گفت و گو نمايند.
ايشان خطاب به هوادارن افزود: بنده نيز به همراه شما برای حمايت و تشکراز دست اندر کاران روزنامه اعتماد ملی و بيان نظرات و پيشنهادها ، روز دوشنبه ساعت ۱۶مقابل ساختمان روزنامه اعتماد ملی حضور خواهم يافت.
دبيرکل حزب اعتماد ملی در پايان به جوسازان و خشونت طلبان هشدار داد که راه تعامل مثبت را در پيش گيرند و فکر نکنند که با فشار،ُ تهديد و تخريب می توانند ما را از مسير دفاع از حقوق مردم خارج نمايند،بلکه بنده يک قدم هم عقب نخواهم نشست.
لازم به ذکر است در اعلاميه ها و اخبار منتشر شده از منتقدين روزنامه اعتماد ملی خواسته شده است که فردا(شنبه)ساعت ۱۶ مقابل ساختمان روزنامه تجمع نمايند،به نقل از بعضی سايت های خبری اين دعوت توسط انصار حزب الله صورت گرفته است.

در اين زمينه:
[برنامه لباس شخصی‌ها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، موج سبز آزادی]


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016