جمعه 23 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح بازداشت ميرحسين موسوی، کروبی و ۹ اصلاح طلب ديگر در شورای عالی امنيت ملی بررسی شد، نوروز

نوروز: طرحی به شورای عالی امنيت ملی پيشنهاد شد تا ميرحسين موسوی و ۱۰ نفر ديگر از سران جبهه اصلاحات که برخی از اعضای مجمع روحانيون نيز در ميان آنها هستند، بازداشت شوند، اما به دليل عواقب شديد برای کودتاچيان با اجرای آن مخالفت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين طرح که با پشتيبانی محمود احمدی نژاد و به اصرار او تهيه و به شورای عالی امنيت ملی ارائه شده بود ميرحسين موسوی و ۱۰ نفر ديگر را عاملان ادامه اعتراض ها دانسته و تاکيد کرده است تا اين ۱۱ نفر بازداشت نشوند، اتراض ها به پايان نخواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار نوروز به نقل از يک مقام آگاه، علاوه بر ميرحسين موسوی از علی اکبر محتشمی پور، مهدی کروبی، محسن الويری، رضا خاتمی و يکی از فرزندان هاشمی و چند نفر ديگر در اين فهرست ديده می شوند. سيد محمدخاتمی در اين فهرست ديده نمی شود و تهيه کنندگان طرح معتقد بودند که نام او به خاطر شهرت بين المللی عواقب وخيمی خواهد داشت.

اين طرح وقتی در شورای عالی امنيت ملی مطرح می شود با مخالفت تعدادی از اعضا مواجه می شود، زيرا به نظر آنان اجرای اين طرح عواقب غير قابل کنترلی خواهد داشت که اصل نظام را با خطر سقوط رو به رو خواهد کرد.

اين گزارش می افزايد: احمدی نژاد و تعدادی ديگر روی طرح اصرار می کنند، اما پس از اين که طرح به اطلاع مقامات ارشد نظام می رسد، آن ها نيز نظر منتقدان را تاييد کرده و به صورت تلويحی به اين نکته تاکيد می کنند که بازداشت ميرحسين نظام را به سقوط می کشاند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016