چهارشنبه 4 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بي اطلاعي نکونام از اتهام چهره هاي سياسي، ايلنا

ابراهيم نکونام نماينده حامي احمدي نژاد و نايب رئيس کميسيون اصل 90 مجلس عنوان کرده اغلب کساني که در حال حاضر در بازداشت به سر مي برند کساني هستند که مرتکب آتش سوزي، تخريب اموال عمومي و بعضاً قتل شده اند.

اما وي وقتي با اين سوال مواجه شد که اتهام چهره هاي سياسي حاضر در زندان چيست که بيش از 40 روز است در زندان به سر مي برند، گفت؛ از اين موضوع اطلاعي ندارم. وي حتي در پاسخ به ايلنا که از علت حضور برخي چهره هايي که حکم آزادي شان حاضر شده اما در دادگاه ديروز به عنوان متهم حضور يافته اند پرسيد، گفت؛ من نه از آزادي اين افراد خبر دارم و نه از حضورشان در دادگاه اما از نظر قانوني اشکالي ندارد که کساني که قبلاً با قرار وثيقه آزاد شده اند، باز هم به دادگاه احضار شوند.

نکونام در واکنش به اينکه اين افراد به رغم صدور حکم آزادي شان، از زندان آزاد نشده و به عنوان متهم در دادگاه حضور يافته اند، گفت؛ شايد خانواده هايشان وجه الکفاله يا وجه الوثيقه لازم را ارائه نداده باشند به همين دليل است که اين افراد بار ديگر در دادگاه حضور يافته اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016